اوت جدید, WiFi, قفل هوشمند است که در حال حاضر برای خرید در دسترس

وجود دارد مقدار زیادی از قفل هوشمند در بازار امروز اما یکی از برندهای محبوب تر خواهد بود اوت. دلیل این است که

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

وجود دارد مقدار زیادی از قفل هوشمند در بازار امروز اما یکی از برندهای محبوب تر خواهد بود اوت. دلیل این است که این شرکت قفل هوشمند هستند آسان به نصب و نیازی نیست که کاربران برای حذف خود را قفل قدیمی به جای آن فقط نشسته است در بالای یک موجود (و سازگار) قفل, ساخت, نصب و راه اندازی یک نسیم است.

تبلیغات

اگر شما مانند آنچه در ماه اوت ارائه شده است و سپس شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که شرکت آخرین قفل هوشمند که عرضه آنها در نمایشگاه CES در اوایل سال جاری است که در حال حاضر برای خرید در دسترس. مفهوم اصلی جدید همایون, WiFi, قفل هوشمند است که هنوز هم همان تا آنجا که نصب و راه اندازی و قابلیت نگران هستند.

اما یکی از تفاوت های اصلی از مدل های قبلی است که این مدل جدید است که 45 درصد کوچکتر ساخت آن کمتر و کمتر آشکار است. آن نیز دور با نیاز به بلوتوث عروس به این معنی است که کاربران می توانند با اتصال مستقیم به شبکه WiFi و آنها را خوب به آن بروید. هم وجود دارد برخی از پیشرفت های طراحی.

این شامل بافت لبه های اطراف طرف قفل آن را آسان تر برای گرفتن و به نوبه خود. از این قفل می کند نیاز به استفاده از کمتر معمول مورد استفاده CR2 باتری به جای AA. جدید همایون, WiFi, قفل هوشمند است که در قیمت 250 دلار است و می تواند خریداری شده از ماه اوت ،

در زمینه تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره ماه اوت متصل اشیاء و IoT (اینترنت اشیاء). منبع: businesswire



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن