شل اتصال به شما اجازه سازمان چت با یکدیگر

شل یک ابزار ارتباطی برای کسب و کار و سازمان های که در آن کارکنان قادر به چت با هر یک از دیگر زمانی که می آید ب

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

شل یک ابزار ارتباطی برای کسب و کار و سازمان های که در آن کارکنان قادر به چت با هر یک از دیگر زمانی که می آید به برخورد با تامین کنندگان و شرکت های دیگر که یک سازمان ممکن است با کار این است که معمولا از طریق ایمیل است که نه به عنوان کارآمد است.

تبلیغات

این خبر خوبی برای شرکت هایی است که شل شده پس از معرفی یک ویژگی جدید به نام شل اتصال است که در آن هدف این است که اجازه می دهد تا کسب و کار را به گپ زدن با یکدیگر از طریق کانال های. این به این معنی است که شما می توانید ایجاد یک کانال که در آن شما می توانید چت با تامین کنندگان و مشتریان و همکاران به جای داشتن به تکیه بر فقط ایمیل.

با توجه به شل کردن این ویژگی در واقع در این آثار به چهار سال گذشته و در حال حاضر آنها ادعا می کنند که بیش از 41,000 مشتریان در حال حاضر در حال استفاده از آن است. شل ارشد افسر امنیتی انتقام رایدر همچنین اشاره می کند که چگونه با استفاده از ابزارهای ارتباطی مانند شل نیز می تواند در بهبود کلی امنیت سازمان خود را.

دلیل این است که ایمیل شما در معرض کلاهبرداری فیشینگ و به عنوان ما را دیده اند, شده اند وجود دارد بسیاری از موارد که در آن پول و اسرار تجاری از دست داده اند با توجه به کارکنان سقوط برای کلاهبرداری است. برای کسانی که علاقه مند هستند شل متصل است در حال حاضر در دسترس به تمام خدمات را به کاربران پرداخت می شود.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره نرم افزار و شل. منبع: شل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن