فراموش نکنید OnePlus Z, وان پلاس, Nord نام تجاری بعدی بودجه تلفن

وان پلاس تا در نهایت اعلام کرد که نام بودجه-تمرکز گوشی های هوشمند خط شده است اذیت کردن و این OnePlus Z یا وان

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

وان پلاس تا در نهایت اعلام کرد که نام بودجه-تمرکز گوشی های هوشمند خط شده است اذیت کردن و این OnePlus Z یا وان پلاس 8 Lite.

به جای سلام به وان پلاس, Nord. این یک نام است که شناور در اطراف در حالی که ما باید به آن می گویند برای تلفن های موبایل خیلی جذاب تر از یک تصادفی نامه و یا ظاهر یک 'آرشیو' نام مورد بعدی به نام تجاری دیگر گل سرسبد.

نام, کنار, کوچک دیگری است که تا کنون آشکار شده است در مورد دستگاه. چه ما نمی دانیم این است که آن را در حال آمدن است به اروپا و هند و 'تعداد محدودی از کاربران آمریکایی خواهد بود قادر به گرفتن دست خود را بر روی دستگاه از طریق برخی از مرتب کردن بر اساس از بتا برنامه.

که در آن OnePlus Nord متفاوت خواهد از آن 8 و 8 Pro خواهر و برادر است که از نظر قیمت. وان پلاس اعلام کرده است این عنوان به مراتب مقرون به صرفه تر ارائه شده است که هنوز هم چوب به 'هرگز حل و فصل" شعار برند. وان پلاس نیز گفت: آن را با استفاده از بازخورد از جامعه خود را از طرفداران در طراحی و قیمت گذاری تلفن.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

Pete Lau, موسس و مدیر عامل شرکت وان پلاس گفت: "راه اندازی OnePlus Nord محصول خط نشانه آغاز یک فصل های جدید هیجان انگیز برای OnePlus. این "هرگز حل و فصل' روح در اطراف محور های بهترین تکنولوژی و محصولات با جهان است, اما آن را نیز در مورد به چالش کشیدن خودمان و رفتن فراتر از منطقه راحتی ما. ما بسیار افتخار از ما گل سرسبد محصولات ادامه خواهد داد و به ایجاد تکنولوژی پیشرو flagships برای کاربران ما. در حال حاضر ما در حال هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن وان پلاس با تجربه حتی بیشتر کاربران در سراسر جهان از طریق این خط تولید جدید."

ما به عنوان خوانده شده OnePlus 8 Pro نقد و بررسی

در کنار این, نشان می دهد, وان پلاس نیز با انتشار بخشی از یک Instagram سری به دنبال راه اندازی دستگاه نورد. شما می توانید این کار را از طریق نام تجاری نورد bing.نورد و بیشتر قسمت خواهد بود که ما به عنوان نزدیک به کامل را نشان دهد.

ما هنوز هم در تاریکی در مورد قیمت و تاریخ انتشار (ماه جولای 10 پیشنهاد شده است به عنوان یک هندی قبل از راه اندازی) و مهمتر از همه چه مشخصات گوشی بسته خواهد شد و آنچه در آن مانند به نظر می رسد. امیدوارم ما نمی توان انتظار بیش از حد طولانی برای اطلاعات است. برای یک نگاه در آنچه که ما انتظار داریم از این گوشی, بررسی وان پلاس Z شایعات صفحه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن