فانتزی نهایی پچ XIV 5.3 در نهایت در اینجا, و آن را معرفی برخی از تغییرات عظیم جدید

انتشار پچ 5.3 برای فاینال فانتزی XIV: سایه بر ما در نهایت، مجموعه ای برای نتیجه گیری روایت دراماتیک گسترش در ح

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

انتشار پچ 5.3 برای فاینال فانتزی XIV: سایه بر ما در نهایت، مجموعه ای برای نتیجه گیری روایت دراماتیک گسترش در حالی که معرفی تعدادی از تغییرات کیفیت زندگی به MMORPG.

طرفداران شده اند در انتظار ورود این به روز رسانی برای ماه ها، با انتشار اصلی خود را به دلیل مشکلات لجستیکی مربوط به همه گیر Covid-19 به تعویق افتاده است. خب، به نظر مياد انتظاري ارزش شُد کردن رو داشت.

معروف به بازتاب در کریستال, پچ 5.3 غم و اندوه از خط تلاش ورنیت با طبقه بندی از سیاه چال های جدید ادامه, quests و فصل بعدی در متقاطع نیر اتوماتا اتحاد حمله, که به عنوان پناهگاه عروسک یدک کش شناخته خواهد شد.

چند تنظیم نیز به کلاس های خاصی انجام شده است، با buffs که برای ستاره شناس، جنگجو و Marauder ظرف می شود. بازی جدید + پیشرفت به این معنی که شما هم اکنون می توانید ماموریت های شغلی و ماموریت های دیگر را پخش اگر شما بیش از آنها در اصل و یا به سادگی می خواهید به بازدید مجدد لحظات خاص در روایت.

مرتبط با : فاینال فانتزی 7 دوباره 2

حالت عکس در بازی نیز دریافت کرده است به روز رسانی سخاوتمندانه با اجرای برخی از stickers واقعا شایان ستایش است که می تواند تا فوتوشوت مجازی خود را با دوز بسیار مورد نیاز از شخصیت اضافی زنده. راستش، اونا خيلي بامزه ان من وسوسه شدم که وارد اين جا بشم

پچ 5.3 همچنین معرفی برخی از تغییرات طولانی در انتظار به یک دوباره متولد شده در یک دنیای, با میدان Enix ساده سازی تعدادی از quests بنابراین همه چیز به مراتب بیشتر جذاب به بازیکنان جدید. قبلاً، کمپین وانیل کمی سخت گیرانه بود تا با اهدافی که ثابت می کند با پاداش روایت یکم در عوض تکراری است پیشرفت کند. داستان کلی تحت تاثیر قرار گرفته است، اما تازه واردان باید آن را به مراتب قابل تاثر تر از آن بود در سال 2013.

من با کارگردان بازی، نااوکی یوشیدا، چند ماه پیش به گفت و گو در مورد Shadowbringers، چالش آوردن فاینال فانتزی 14 به ایکس باکس و چگونه MMORPG به رشد خود را در سال های آینده ادامه خواهد داد. با ورود بازتاب ها به کریستال، جالب است که به عقب نگاه کنیم که چگونه برخی از ایده های تیم به ثمر رسیدند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب