کوالکام رونمایی ارزان 5G تراشه مناسب برای گوگل صفحه 4a

کوالکام اعلام کرده است راه اندازی مقرون به صرفه 5G چیپست برای گوشی های هوشمند و گوگل بعد از بودجه دستگاه خواهد

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

کوالکام اعلام کرده است راه اندازی مقرون به صرفه 5G چیپست برای گوشی های هوشمند و گوگل بعد از بودجه دستگاه خواهد بود کامل و مناسب است.

تکنولوژی تولید غول کوالکام است پرده برداری از آخرین تلفن همراه تراشه Snapdragon 768G. آن را دارای 5G اتصال در تمام باندهای فرکانسی همراه با پیشرفت مانند افزایش CPU سرعت ساعت (up to 2.8 GHz) و 15 ٪ بهبود عملکرد در GPU. کوالکام است به خصوص مشتاق به صور اثرات این پیشرفت ها زمانی که می آید به AI ("پیچیده و بدون درز... بدون بیش از حد تخلیه باتری") و بازی های موبایل ("زندگی مانند بازی تجربه و منجر به عملکرد هر واحد قدرت").

مرتبط با: بهترین گوشی های

قیدار Kondap کوالکام معاون رئیس جمهور از مدیریت محصول گفت:

"ما منحصر به فرد قرار به سرعت 5G تجاری در مقیاس پیکسل 768G یک مثال از اینکه چگونه ما در ادامه به ارائه راه حل برای نیازهای ما مشتریان نصب شده است. ما در حال گسترش نمونه کارها پتانسیل را 5G دسترسی به میلیاردها کاربران گوشی های هوشمند در سراسر جهان است."

در حالی که این درست است که تراشه مستقیم جانشین Snapdragon 765G تراشه که برجسته بود بر روی گوشی های از جمله موتورولا لبه است که نیز افتخار 5G. بنابراین این توسعه های جدید به نظر می رسد بیشتر از یک پالایش از یک gamechanger.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

این گوشی جدید می تواند یک بزرگ مناسب برای آنهایی که از مهمترین بسیار پیش بینی آینده و اواسط محدوده گوشی های هوشمند: گوگل صفحه 4a – حتی اگر آن را بعید است که راه خود را بر روی این گوشی به عنوان ما در حال انتظار راه اندازی در هر زمان در حال حاضر.

این صفحه 4a جانشین گوگل صفحه 3a که ما امتیاز بسیار بسیار به ویژه برای آن عملکرد دوربین هر چند ما آن را فاقد برخی از قدرت پردازش. گل میمون 768G خواهد بود به احتمال زیاد برای حل این مشکل همراه با معرفی 5G اتصال به گوگل خود طیف وسیعی از گوشی برای اولین بار, مطمئنا ساخت دستگاه های جدید بسیار پس از دنبال قطعه از کیت. اگر آن را برای رقابت با آی فون اپل SE 2 و سپس آن را قطعا خواهد شد که به معرفی برخی از مهم ارتقاء جدید مانند این.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن