Valorant تنظیم شده است برای رسیدن به PC در ماه ژوئن امسال پس بسیار محبوب بتا

پس از یک ماه از بتا تست Riot Games تایید کرده است که تاکتیکی تیرانداز قهرمان Valorant راه اندازی خواهد شد علنا

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

پس از یک ماه از بتا تست Riot Games تایید کرده است که تاکتیکی تیرانداز قهرمان Valorant راه اندازی خواهد شد علنا در ژوئن 2.

برای اولین بار نشان داد در اوایل سال جاری Valorant در حال حاضر دستگیر و تخیل از میلیون ها نفر با شورش بازی امیدوار است آن را به عنوان تیرانداز معادل آن جهانی دیگر فیلم های پرفروش – League of Legends.

اخبار مربوط به انتشار آن رونمایی شد در توییتر توسط مدیر بازی جو زیگلر و تهیه کننده اجرایی آنا Donlon که تایید Valorant خواهد رسید "در اکثر مناطق در سراسر جهان" از ژوئن 2 به بعد.

متاسفانه برای بازیکنان هاردکور بتا خود را پیشرفت و آنلاک خواهد رفت پیش از بازی 1.0 انتشار. این را حس می کند کامل از یک مقدار مخاطب گسترده تر خواهد شد به احتمال زیاد جذب شده توسط محصول کامل خواهد شد و انتظار می رود حتی یک زمین بازی.

بتا خواهد شد و نتیجه گیری یک شماره از روز قبل از بازی راه اندازی بسته های دیجیتال خود را درب on May 28th. از اینجا به برخی از تعمیر و نگهداری ضروری انجام خواهد شد تا اطمینان حاصل شود همه چیز آماده برای تاریخ 2 ژوئن.

Riot Games تایید کرده است آن خواهد بود با اضافه کردن تعدادی از شخصیت های جدید و حالت های بازی در مدت کوتاهی پس از راه اندازی گسترش بر انتخاب بازیکنان بتا به احتمال زیاد با آن آشنا باشد. شما می توانید یک لیست کامل و جامع به روز رسانی در Valorant سایت.

این جای تعجب نیست که Valorant ساخته شده است یک چلپ چلوپ در دنیای بازی پس از آن اولیه ورود, به خصوص با توجه به شجره نامه ای از خالق آن است. این مجموعه همزمان مشاهده رکورد در حرکت یا کشش ناگهانی در حالی که در حال حاضر جذب یک رشد esports صحنه چیزی است که ما مطمئن تر خواهد شد رسمی در سال به آمده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ru
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن