بعدی iPad Air می تواند یک USB-C ارتقا

به عنوان آن می ایستد, اپل iPad Pro است که تنها دستگاه های iOS است که می آید با یک USB-C پورت. که می تواند تغیی

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

به عنوان آن می ایستد, اپل iPad Pro است که تنها دستگاه های iOS است که می آید با یک USB-C پورت. که می تواند تغییر به زودی زیرا با توجه به گزارش جدید, به نظر می رسد که اپل می تواند تغییر به iPad Air صف نیز هست که در آن قرص می تواند به روز رسانی به USB-C در بعدی خود را تازه کردن.

تبلیغات

این نباید بیش از حد تعجب آور به عنوان اپل است که به طور کلی کاملا سازگار با دستگاه های خود را. به علاوه با تماس به ایجاد یک استاندارد سیستم شارژ ما روی چیزی حساب کردن آن واقعا تنها یک ماده از زمان قبل از دیگر iPads ها بودند تحت درمان مشابه است. IPad Air گذشته تجدید در سال 2019 پس از آن به نظر می رسد مانند یک مدل جدید است که با توجه.

چه جالب است که در حالی که اپل می تواند به iPad خود را صف ارتقاء به USB-C این شرکت در واقع ممکن است در یک جهت متفاوت با آن اپل. با توجه به شایعات شنیده ایم که اپل در واقع می تواند خندق پورت رعد و برق در اپل اما به جای رفتن USB-C اپل می تواند به طور کامل portless برای آن 2021 مدل.

بسیاری تا به حال حق را به عهده گرفت که این شرکت معرفی خواهد USB-C به آن اپل در برخی از نقطه, اما در حال حاضر به نظر می رسد که آنها به رهبری می تواند در جهت های مختلف. در هر صورت, آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما ما خواهید بود به نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای جدید iPad Air به روز رسانی.

در زمینه اپل >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره iPad و iPad Air. منبع: macotakara.jp



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن