کانن اختراع لنز آداپتور با فعال سیستم خنک کننده

اگر شما فقط گاه به گاه عکاس وجود دارد بسیار کم شانس است که شما ممکن است روبرو می شوند یک مسئله که در آن دوربین

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

اگر شما فقط گاه به گاه عکاس وجود دارد بسیار کم شانس است که شما ممکن است روبرو می شوند یک مسئله که در آن دوربین خود را تبدار. این معمولا اتفاق می افتد بیشتر عکاسان حرفه ای که ممکن است عکس ها را بدون توقف و یا کسانی که سابقه طولانی ویدئوها در رزولوشن بالا. اما به نظر می رسد که کانن ممکن است پاسخ به این مشکل است.

تبلیغات

در ثبت اختراع کشف شده توسط کانن اخبار به نظر می رسد مانند کانن پاسخ به دوربین های بیش از حد خواهد بود برای ایجاد یک لنز آداپتور می آید که با فعال سیستم خنک کننده است که کمک خواهد کرد که نگه داشتن دوربین خنک در طول عملیات. چگونه این کار این است که این لنز آداپتور را از ویژگی های دریچه در بالا و یک فن در پایین.

این اجازه می دهد برای مصرف هوا کمک خواهد کرد که به چیزهای سرد در حالی که در همان زمان اخراج هر گرم است که ممکن است ساخته شده است تا در داخل دوربین. دوربین با فعال خنک کننده لزوما جدید و سال گذشته ما شنیده شایعاتی که سونی می تواند ساخت یک سیستم خنک کننده را در Sony A7S III.

اما چه چیزی باعث کانن راه حل بالقوه بهتر است که آن را به یک لنز آداپتور معنی است که هر کسی می تواند متناسب با آن را بر روی یک compatible Canon دوربین به جای داشتن به خرید یک دوربین جدید فقط برای سیستم خنک کننده جدید. متاسفانه ما هیچ ایده اگر این چیزی است که کانن واقع خواهد شد و یا اگر آن را یک ایده آنها در حال بررسی است بنابراین نمی کنید امید خود را فقط رتبهدهی نشده است.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره کانن, دوربین های دیجیتال و ثبت اختراع. منبع: canonnews



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن