FDA استفاده از دنده غواصی به عنوان یک شکل از تجهیزات حفاظتی

برای کمک به کاهش میزان عفونت های حفاظتی تجهیزات فرسوده توسط frontliners فرسوده به طور معمول یک بار و سپس دور ر

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

برای کمک به کاهش میزان عفونت های حفاظتی تجهیزات فرسوده توسط frontliners فرسوده به طور معمول یک بار و سپس دور ریخته شود. دلیل این است که آن را ساده تر خواهد بود به همین مجموعه ای تازه از تجهیزات به جای داشتن برای تمیز کردن و پاکسازی سیستم. اما با COVID-19 ویروس شیوع ما شاهد پزشکان و پرستاران از طریق خود PPE سریع تر از همیشه.

تبلیغات

این بدان معنی است که سهام از PPE در حال اجرا است کم است که می توانید آن را سخت تر برای frontliners برای انجام کارهای خود را به درستی و با خیال راحت. اما خبر خوب این است که FDA به تازگی تایید استفاده از دنده غواصی در خصوص ماسک به عنوان یک شکل از تجهیزات حفاظتی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد و مورد استفاده مجدد قرار توسط frontliners که به آنها نیاز دارید.

این است که به لطف استاد مهندسی زیستی مانو پراکاش که پس از بازگشت به خانه از تعطیلات یک سرفه. در حالی که او آزمایش منفی برای COVID-19 ویروس, Prakash تصمیم به خود قرنطینه برای دو هفته آینده فقط به امن است. در طول این دو هفته او همچنین به بررسی این ایده با استفاده از یک ماسک غواصی به عنوان یک پتانسیل سپر صورت است که می توان با استفاده از frontliners با ترکیب آن با یک پزشکی-درجه فیلتر.

ماسک آزمایش شد Prakash و تیم خود را که در آن آنها بعد از ارسال آن به FDA که در آن شده است از آنجایی که تایید شده به عنوان یک چهره سپر یا فولاد ، FDA است که هنوز هم به دنبال به اینکه آیا یا نه این به طور بالقوه می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک جایگزین و یا جایگزین برای N95 ماسک, اما در حال حاضر آن را می توان به عنوان یک به طور منظم محافظ صورت یا ماسک.

ایده استفاده مجدد ماسک است که به طور فعال در حال کاوش است. برای مثال در تایوان کشور FDA نشان داد که چگونه ماسک می تواند مقادیر با استفاده از پلوپز در حالی که در آمریکا و تیم آمد تا با یک ضد عفونی روش که در حال حاضر استفاده می شود در ایالات متحده به الودگی و استفاده مجدد از N95 ماسک.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 Fda و سلامت. منبع: پایگاه سازمان تبلیغات اسلامی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن