چه باید بکنید اگر شما یک تعادل منفی بر روی کارت اعتباری خود

اگر شما بدست بازپرداخت برای خرید شما ساخته شده بر روی کارت اعتباری خود و یا برای برخی از دلیل پرداخت کارت شرکت

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

اگر شما بدست بازپرداخت برای خرید شما ساخته شده بر روی کارت اعتباری خود و یا برای برخی از دلیل پرداخت کارت شرکت بیشتر از شما در واقع مدیون شما ممکن است پیدا کردن خود را با یک تعادل منفی — معنی شرکت کارت اعتباری مدیون شما پول برای یک تغییر است.

پس چه باید بکنید اگر شما به خودتان پیدا کنید در این وضعیت ؟

تیم کلارک کمک کرده است تا مردم در برخورد با تقریبا هر نوع کارت اعتباری سناریوی ممکن است. در این مقاله ما پخش کردن سه چیز شما می توانید انجام دهید اگر شما یک منفی تعادل کارت اعتباری.

3 چیزهایی که شما می توانید انجام دهید اگر شما یک اعتبار در صورتحساب کارت اعتباری خود

البته اغلب نیست که شما به خودتان پیدا کنید در یک وضعیت که در آن شما باید یک تعادل منفی بر روی کارت اعتباری خود را, اما آن اتفاق می افتد. اغلب اوقات از آن خواهد شد در نتیجه از شما گرفتن هزینه خرید پس از شما در حال حاضر پرداخت تعادل کارت خود را به صفر است. اگر این برای شما اتفاق می افتد در اینجا سه راه شما می توانید مقابله با آن است.

1. را به اتهام بر روی کارت خود را تا زمانی که شما به حتی

اگر شما با استفاده از کارت خود را به طور معمول به سادگی با استفاده از کارت خود را برای خرید تا زمانی که تعادل خود را به عقب است به حدود صفر است. که در آن نقطه شما را محو خود تعادل منفی (یا اعتباری) و می توانید انتخاب کنید به یکی از دو همچنان به استفاده از کارت خود را به عنوان شما را در گذشته و یا نگه داشتن آن را با هیچ تعادل در آن است.

اگر شما یک تعادل منفی بر روی یک کارت است که شما استفاده نمی اغلب این ممکن است بهترین راه حل به عنوان شما ممکن است وسوسه به استفاده از آن را برای خرید های شما نمی خواهد در غیر این صورت. به جای در نظر گرفتن یکی از این دو گزینه است.

2. درخواست چک از صادر کننده کارت اعتباری

شما می توانید با تماس با شرکت کارت اعتباری خود را و از آنها بخواهید برای صدور چک به شما در مقدار تعادل منفی است. این است که احتمالا بهترین عمل اگر تراز منفی است و مقدار زیادی از پول و/یا شما می توانید با استفاده از پول نقد در کوتاه مدت برای چیزهای دیگر.

من این را یک زن و شوهر از سال پیش زمانی که من تا به حال یک تعادل منفی در یک تعقیب و گریز کارت اعتباری و چک در صندوق پستی من در چهار یا پنج روز کسب و کار. مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد با خاص خود صادر کننده کارت اعتباری اما بازپرداخت نباید بیش از یک یا دو هفته.

لطفا توجه داشته باشید که درخواست بررسی همان است که به عنوان یک پیشرفت پول نقد. این است که پول خود را نه پول شما در حال قرض گرفتن از شرکت کارت اعتباری. آیا تلاش برای گرفتن پول خود را از طریق یک پیشرفت پول نقد به عنوان شما ممکن است روبرو می شوند هزینه های غیر ضروری.

3. هیچ چیز و صبر کنید

سومین گزینه این است که هر گونه اقدام در همه.

تبلیغات

پس از یک دوره از زمان — به طور معمول چند ماه — کارت اعتباری شرکت پیش خواهد رفت و مسئله شما یک بررسی باقی مانده تعادل منفی شما را بدون نیاز به انجام هر چیزی در پایان خود را.

در واقع صادر کننده است که از نظر قانونی ملزم به ایجاد حسن نیت و تلاش برای رسیدن به شما پول آن را مدیون شما در عرض شش ماه حتی اگر شما آن را درخواست.

فکر نهایی

داشتن یک تعادل منفی بر روی کارت اعتباری خود را در یک مورد که در آن منفی است که در واقع یک مثبت. فقط مطمئن شوید که شما می دانید گزینه های خود را و به مانند همیشه نگه داشتن چشم در اظهارات خود به مطمئن شوید که همه چیز به درستی پردازش. و فراموش نکنید که برای جلوگیری از پیشرفت های نقدی در همه هزینه ها!

بیشتر کارت اعتباری محتوا از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن