فیلیپس می تواند به زودی معرفی رنگ جدید لامپ های هستند که دو بار به عنوان روشن

یکی از نقاط قوت Philips Hue سیستم روشنایی خود را که رنگ لامپ برخی از درخشان ترین لامپ هوشمند در بازار امروز اس

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

یکی از نقاط قوت Philips Hue سیستم روشنایی خود را که رنگ لامپ برخی از درخشان ترین لامپ هوشمند در بازار امروز است. اما اگر شما فکر می کنید که لامپ می تواند روشن تر, شما ممکن است علاقه مند به یادگیری که فیلیپس می تواند کار بر روی یک سیستم جدید هوشمند رنگ لامپ.

تبلیغات

این است که با توجه به یک گزارش از Smartlights.de که در آن آنها را کشف کرده اند که این شرکت در واقع می تواند کار بر روی جدید رنگ لامپ با از 1600 لومن. این باعث می شود آنها را دو بار به عنوان روشن به عنوان زمان رنگ صف که maxes در 800 لومن. اما برخی از اشکالاتی وجود دارد به این.

برای شروع به نظر می رسد که این رنگ جدید لامپ تنها ارائه می شود در گرم-رنگ سفید با یک 2,700 k درجه حرارت رنگ. بنابراین اگر شما می خواهید رنگ گزینه های شما ممکن است از شانس در حال حاضر. ثانیا با توجه به این که آنها دو بار به صورت روشن آن را نیز بدان معنی است که آنها را به مصرف بیشتر انرژی در 15.5 وات به ازای هر لامپ.

این باعث می شود آنها را بیشتر تشنه قدرت از خود نمونه لامپ LED اگر چه آنها هنوز هم به طور قابل توجهی پایین تر در مقایسه با لامپ های رشته ای و همچنین پایین تر از لامپ های فلورسنت فشرده. این شرکت در عین حال به ایجاد هر نوع از اعلام رسمی اما انتظار می رود آنها را به فروش در اواخر این ماه حدود €24.99 قیمت هر لامپ و مناسب E27/A19 سوکت.

در زمینه تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره ارتباط اشیاء IoT (اینترنت اشیاء) و فیلیپس. منبع: imore



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن