چه Mercari و چگونه کار می کند ؟

وجود دارد بسیاری از مکان ها برای ایجاد پول اضافی با فروش مسائل خود را آنلاین است که آن را سخت به انتخاب کنید ک

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

وجود دارد بسیاری از مکان ها برای ایجاد پول اضافی با فروش مسائل خود را آنلاین است که آن را سخت به انتخاب کنید که کدام یک برای استفاده است.

شاید شما دیده می شود تبلیغات برای Mercari به تازگی. من پس از من چک کردن پلت فرم. در این مقاله من به شما نشان می دهد چگونه به استفاده از Mercari و من سهم من چکیده ای از خدمات.

4 چیزهایی که شما نیاز به دانستن در مورد Mercari

برای شروع به ساختن پول در Mercari وجود دارد چند چیز شما نیاز به دانستن:

چه Mercari?

Mercari بازار پلت فرم که در آن شما می توانید خرید و فروش تقریبا هر چیزی ارائه شده در این مورد را می شود حمل می شود.

این برنامه مجموعه جدا با محدود کردن فرد meetups و نیاز است که فروشندگان کشتی کالا به خریداران. Mercari همچنین فرآیندهای تمام پرداخت ها برای کمک به جلوگیری از هر دو حزب از پاره شدن.

این پلت فرم با استفاده از شناسایی و تایید و بررسی برای کمک به اطمینان از همه طرف به طور کامل مطلع در هر معامله.

Mercari اتهامات تخت 10% فروش هزینه. شما ممکن است متحمل هزینه های دیگر اما من بیشتر در مورد که بعد از آن.

در تجربه من Mercari بود در صف مقابل در مورد تمام هزینه های آن را و آن را به من نشان داد در پیشبرد دقیقا چقدر من می خواهم به کسب درآمد از فروش.

چگونه شما فروش در Mercari?

برای فروش در Mercari شما باید به دنبال چند مرحله یا آنلاین و یا در برنامه است. شما می توانید با خواندن مراحل زیر و یا تماشای ویدئو ما برای اطلاعات بیشتر.

1. ایجاد یک حساب Mercari

ایجاد یک حساب کاربری برای شروع با استفاده از Mercari. هنگامی که شما ثبت نام کرده اید شما می توانید با رفتن به مشخصات خود را هر زمان با کلیک کردن بر روی تصویر پروفایل خود را در بالای صفحه نمایش.

تبلیغات

Where to find your profile at the top of the Mercari app.

در مشخصات خود را, شما می توانید مقدار زیادی از اطلاعات. شما می توانید ببینید که شما به دنبال آن هستید و چه کسی شما را پس. وجود دارد یک کل در حال اجرا از پول شما ساخته شده است, کوپن و "اعتماد و تایید" نوار.

این نشان می دهد چقدر اطلاعات شناسایی شما به اشتراک گذاشته ام با Mercari (که برخی از آنها اختیاری است). اگر شما به ارائه حداقل سه قطعه از شناسایی شما بنفش سپر بعدی خود را به نام.

اگر به شما ارائه یک دولت ID شما همچنین می توانید واجد شرایط برای دریافت هر گونه پول شما را با سرعت بیشتری. (بیشتر در مورد که بعد از آن).

شما می توانید سفارشی کردن تنظیمات مورد شما و آیتم های خود را در صفحه مشخصات خود را بیش از حد.

Information on selling, buying, help center, and settings in your Mercari profile.

به عقب در صفحه اصلی شما محبوب ارائه شده و نمونه هایی از آنچه فروخته شده است. شما همچنین نگاه کنید به "روند" دسته بندی. آنها وجود دارد به طور عمده شما را وسوسه به خرید چیزی, اما آنها می توانند با شما به عنوان یک فروشنده ، محبوب تر یک آیتم یا دسته بیشتر احتمال دارد اقلام خود را به فروش به سرعت.

شما همچنین می توانید جستجو پلت فرم اگر شما مطمئن نیستید که چقدر شما باید پرداخت هزینه برای یک آیتم. هر آیتم با یک کامیون آیکون در کنار قیمت ارائه می دهد حمل و نقل رایگان.

Free shipping truck icons on items for sale in the Mercari app.

2. ایجاد یک لیست

به لیست یک آیتم کلیک نارنجی "فروش" را فشار دهید در برنامه و یا "فروش Mercari" را فشار دهید در بالای صفحه اصلی.

تبلیغات

Orange sell button at the bottom of the page in the Mercari app.
Mercari برنامه
Sell on Mercari button at the top of the Mercari homepage online.
Mercari صفحه اصلی

در حال حاضر شما وارد فهرست جزئیات. شروع با آپلود عکس از آیتم شما در حال فروش است.

اگر مورد استفاده می شود پاک کردن آن به طوری که آن را جذاب تر به خریداران. هنگام گرفتن عکس, گرفتن مراقبت از خود را برای تنظیم روشنایی بنابراین خریداران بالقوه می توانید آیتم هست.

شما پس از آپلود تصاویر خود را در نوع اطلاعات شما به عنوان توضیحات دسته, نام تجاری و اندازه و وضعیت آیتم. Mercari ممکن است خودکار جمعیت برخی از این زمینه ها اما شما می توانید آنها را تغییر دهید.

Information to input when creating a listing to sell on Mercari.

اگر شما متوجه است که یک زمینه نادرست است و بعد از آن شما همیشه می توانید ویرایش پست.

پس از آن شما خود را تنظیم حمل و نقل تنظیمات برای این مورد. هنگامی که شما خود را وارد کنید, کد پستی, Mercari ایجاد خواهد شد هزینه حمل و نقل برآورد بر اساس دیگر اطلاعات شما وارد کرده اید. برای دیدن این برآورد با کلیک بر روی "در سراسر کشور حمل و نقل" جعبه زیر "تحویل" بخش.

The delivery section of the listing process on Mercari.

در بالای این صفحه Mercari نمایش توصیه می شود برچسب های حمل و نقل. شما باید بررسی کنید برچسب و سپس در نظر بگیرید که آیا برای ارائه حمل و نقل رایگان.

که می تواند روی حیله و تزویر تصمیم گیری است. شما می توانید هزینه بر روی خریدار اما شما به احتمال زیاد به هزینه بسیار کمتر برای این مورد واقعی به مردم را جذب کند. اگر شما تصمیم به ارائه حمل و نقل رایگان می باشد که به عاملی که به قیمت فروش.

سپس Mercari می پرسد اگر شما می خواهید یک پیش پرداخت با برچسب $200 حمل و نقل حمایت می کند. اگر شما آن را انتخاب کنید شما می توانید یک فایل ادعا می کنند اگر مورد از دست داده است و یا آسیب دیده در حمل و نقل و هنوز هم پرداخت می شود. پستی قیمت کسر خواهد شد از فروش خود را.

تبلیغات

Shipping label options to choose from on Mercari.

پس از آن شما را وارد کنید وزن کالا (فراموش نکنید که شامل بسته بندی). شما همچنین باید این گزینه برای وارد کردن ابعاد بسته است. لطفا این راهنمای برای کسب اطلاعات دقیق در حمل و نقل اقلام خود را.

را انتخاب کنید "محاسبه حمل و نقل" و انتخاب بهترین معامله. اگر شما مطمئن نیستید که در آن نزدیکترین اهرم است که فقط با کلیک بر روی "پیدا کردن." هنگامی که شما خود را انتخاب دکمه "ذخیره کنید."

Carrier options for an item on Mercari.

در حال حاضر از آن زمان به مجموعه ای از قیمت. بسته به مورد شما Mercari ممکن است نشان می دهد شما یک مقیاس از آنچه پلت فرم نظر یک قیمت واقعی برای اقلام خود را. و یا شما می توانید قیمت به صورت دستی.

هنگامی که قیمت است که شما می توانید انتخاب کنید که آیا برای فعال کردن "قیمت گذاری هوشمند." Mercari ادعا می کند این گزینه باعث افزایش شانس فروش به دلیل نوسان قیمت بر اساس تقاضا و پلت فرم به اطلاع خریداران بالقوه (افرادی که "دوست" خود را مورد) زمانی که تغییرات قیمت.

اگر شما را ترک قیمت گذاری هوشمند شما می توانید یک طبقه قیمت — پایین ترین قیمت شما را بپذیرم. اگر شما تصمیم می گیرید شما می خواهید برای غیر فعال کردن قیمت گذاری هوشمند بعد از آن شما می توانید. هنگامی که شما انتخاب کرده اید یک گزینه قیمت گذاری ضربه "را نجات دهد."

Enabling the Mercari Smart Pricing option and setting a floor price for an item for sale.

زیر قیمت مجموعه شما وجود دارد تفکیک هزینه و درآمد بالقوه خود را. اما به یاد داشته باشید اگر شما قیمت گذاری هوشمند روشن و Mercari کاهش قیمت به شما کسب درآمد کمتر است.

وجود دارد هیچ هزینه به لیست مورد اما پس از فروش خود را می رود از طریق Mercari جمع آوری 10 درصد از قیمت فروش. نگه دارید که 10% داشته باشید به طوری که شما شارژ کافی برای تلاش به ارزش زمان خود.

تبلیغات

تحت فروش هزینه شما همچنین هزینه حمل و نقل و اینکه آیا شما تصمیم گرفتند برای Mercari برچسب های حمل و نقل. تعداد نهایی چیزی است که شما را اگر مورد فروش در این قیمت به شما در تنظیم. هنگامی که شما شاد با اعداد کلیک کنید "لیست."

Pricing and fees for a Mercari listing.

3. صبر کنید برای خریداران

در حال حاضر شما فقط باید صبر کنید برای خریداران. مگر اینکه شما تنظیمات خود را تغییر دهید شما می خواهید مطلع می شود زمانی که کسی را "دوست" خود را در مورد پیشنهاد می کند و یا شما یک پیام می فرستد.

آن را آسان به سفارشی اطلاعیه بنابراین شما نمی خواهد هر چیزی در خارج از برنامه است که شما نمی خواهید برای دیدن. شما می توانید انتخاب کنید که آیا برای دریافت اطلاعیه توسط ایمیل و یا بر روی دستگاه تلفن همراه خود را.

در زیر هر لیست شما می توانید ببینید که چگونه بسیاری از نمایش ها و امثال این مورد بدست. شما همچنین می توانید ویرایش یک لیست در هر زمان قبل از اقلام فروخته شده است.

Likes and views on a Mercari listing for floral sandal wedges.

اگر شما منتظرش بوده ام در حالی که برای یک خریدار شما می توانید ترویج این مورد با کاهش قیمت. بسیاری از سیستم عامل های دیگر به شما برای ارتقاء. با Mercari وجود دارد هیچ هزینه: همه شما باید انجام دهید این است که قیمت پایین تر.

شما می توانید انتخاب کنید که آیا تبلیغ شما نمایش عمومی و یا محدود به افرادی که دوست داشتم در این مورد. در هر صورت "likers" را دریافت کنید اطلاع رسانی و ترغیب می شود ممکن است برای خرید.

Public and private promotion options on Mercari.

مردم همچنین می توانید به شما ارائه می دهد. شما ببینید که چقدر شما می خواهم به کسب درآمد زیر قیمت را ارائه می دهند. ارائه می دهد منقضی در 24 ساعت. شما می توانید کاهش شمارنده و یا قبول ارائه دهد.

تبلیغات

4. کشتی مورد

هنگامی که اقلام خود را به فروش می رساند Mercari به طور خودکار آن را به عنوان علامت "فروخته شده" را در برنامه به طوری که مردم می دانند این مورد خارج از بازار است.

همه Mercari فروش نهایی مگر اینکه آنها سقوط خود را تحت حفاظت خریدار تضمین کند.

بسته خود را مورد دقت و اگر آن را شکستنی حتما به پشتی آن است. شما باید سه روز کسب و کار به کشتی مورد.

Mercari shipping timeline showing the shipping and packing step to the seller with the create shipping label button.

اگر شما انتخاب یک اعتباری برچسب شما باید با کلیک بر روی "ایجاد برچسب های حمل و نقل" در برنامه و یا با کلیک بر روی "نسخه قابل چاپ برچسب حمل و نقل" در فروش ایمیل تایید.

پس از آن فقط چاپ برچسب ضمیمه آن را به جعبه و آن را به یک مرکز حمل و نقل و یا اداره پست. اگر شما تحت وزن خود را در مورد شما ممکن است به اتهام های اضافی هزینه پست.

اگر شما پستی در این مورد خود را با برچسب خود, شما نیاز به ارائه اطلاعات حمل و نقل به Mercari بنابراین این شرکت می تواند آن را پیگیری.

زمان برای قرار دادن در مورد خاموش کنید و صبر کنید پرداخت می شود! نگران نباشید, شما قادر خواهید بود برای پیگیری بسته در نرم افزار.

Delivery and shipping information on the Mercari package tracking timeline.

هنگامی که آیتم می رسد خریدار سه روز به تایید می کنند که این مورد می رسند به عنوان شرح داده شده و برای رای دادن به شما به عنوان یک فروشنده. این رتبه بندی می تواند کمک به خریداران آینده تصمیم می گیرید که آیا شما قابل اعتماد است.

اگر خریدار نیست رای شما و یا نتواند به ارائه درخواست بازگشت در آن سه روز Mercari به شما می دهد به صورت خودکار پنج ستاره نقد و بررسی برای معامله.

5. پول خود را دریافت کنید

هنگامی که فرایند بررسی کامل است یا سه روز پنجره است تا پول حاصل از فروش به نظر می رسد باید در حساب شما.

Mercari سعی خواهد کرد تا شما را به صرف تعادل خود را بر روی پلت فرم اما مقاومت در برابر وسوسه و صرفه جویی در پول خود را! شما حتی می توانید مجموعه ای تا سود اهداف راست در برنامه.

How to set your goal feature in the Mercari app.

شما می توانید تعادل خود را در مشخصات خود را. روی آن کلیک کنید برای دیدن جزئیات بیشتر در مورد فروش خود سود سپرده, تاریخچه و انتقال پول نقد خود را.

Where to see your sales balance at the top of your Mercari profile.

با کلیک بر روی "انتقال" تحت تعادل به دریافت پول نقد خود را. شما می توانید انتخاب کنید برای انتقال از طریق واریز مستقیم یا فوری پرداخت.

شما خواهید بود به اتهام $2 تخت-هزینه برای پرداخت مستقیم درخواست زیر 10 دلار و تمام فوری پرداخت هزینه درخواست. شما نمی خواهد به اتهام هزینه برای پرداخت مستقیم درخواست بیش از 10 دلار است اما آن را به یک کسب و کار چند روز پول به نظر می رسد در حساب شما.

"فوری پرداخت" در دسترس است تنها اگر شما یک تایید دولت ID مربوط به خود را Mercari مشخصات.

است Mercari امن و قانونی است ؟

در تجربه من Mercari فراهم می کند امن و مشروع بازار. اما نگه داشتن در ذهن آن چهره همان امنیت محدودیت های بسیاری دیگر از خرید و فروش آنلاین سیستم عامل است.

Mercari رتبه سیستم قابل مشاهده فقط توسط افرادی که به پایان رسانده ام خرید پس از بررسی ممکن است کمی قابل اعتماد تر از کسانی که در سیستم عامل های دیگر.

اگر شما هر گونه مسائل شما همیشه می توانید تماس خدمات به مشتریان در Mercari از طریق فرم در پایین این صفحه و یا از طریق تلفن در 1-888-325-2168 (دوشنبه تا جمعه 9 صبح-5 p. m. PT).

هنگامی که من سعی کردم به تماس با خدمات به مشتریان از طریق تلفن من یک ضبط که دستور من به ترک یک خلاصه ای از دلیل من برای تماس و همچنین نام من آدرس ایمیل و ID مورد. ضبط و سپس گفت که یک Mercari عضو تیم را دنبال کنید تا با من.

پس از انتظار برای کمی بیش از یک ساعت (در یک هفته بعد از ظهر) من تا به حال بدست هیچ پاسخی از خدمات به مشتریان است.

من Mercari نقد و بررسی

به طور کلی تجربه من به عنوان یک فروشنده در Mercari مثبت بوده است. اطلاعات ارائه شده در این برنامه بسیار دقیق و آسان به درک.

این واقعیت است که Mercari اجازه می دهد تا به شما در تنظیم یک درآمد هدف در این نرم افزار می توان واقعا دلگرم کننده است. شما به راحتی می توانید مجموعه ای از یک هدف و پیگیری پیشرفت خود را.

Mercari همچنین اجازه می دهد تا شما را در معرض اقلام خود را به مردم بیشتر بدون هزینه ارتقاء. به علاوه شما می توانید اطلاعیه ها و ایمیل های به اطمینان حاصل شود که شما کامل وظیفه خود را به عنوان یک فروشنده به درستی.

پیگیری در مورد حمل و نقل آسان بود برای انجام این کار در برنامه و به من آرامش خاطر در است که بخشی از این روند است.

در نظر گرفتن 10% فروش هزینه حمل و نقل برچسب هزینه و پتانسیل نقدی هزینه انتقال زمانی که ساخت انتخاب شما به عنوان یک فروشنده. شما می توانید از بین بردن هزینه نقل و انتقال با جمع آوری 10 دلار در فروش و با استفاده از پرداخت مستقیم برای انتقال.

در حالی که وجود ندارد ارضاء فوری از ساخت فروش و پرداخت حق دور شما لازم نیست که برای دیدار با هر کسی که در فرد یا ترتیب پرداخت خود را. تنها منفی دیگر این است که زمانی که شما کشتی شما در حال افشای آدرس خود را به یک غریبه.

Mercari است یک راه عالی برای ایجاد پول آنلاین به دلیل آن طول می کشد بسیاری از بدون هیچ زحمتی از فروش ترتیبات.

آخرین نکته: لیست اقلام خود را در سیستم عامل های مختلف مانند Facebook, بازار Letgo یا OfferUp به شما شانس بهتری برای فروش مسائل خود را به سرعت. فقط مطمئن شوید که به یک مورد از خود بازار پروفیل هنگامی که آیتم به فروش می رساند.

که شما با استفاده از Mercari و یا یکی دیگر از آنلاین بازار ؟ اجازه دهید ما در مورد تجربه خود را در نظرات!

بیشتر Clark.com مقالات شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن