جدید The Last of Us 2 فیلم گیم پلی نشان داد – در اینجا آنچه که ما آموخته

سونی و سگ شیطان به ما داده اند جای تعجب نگاه در عمق در آخرین ما 2, گیم پلی, پیش از طولانی تاخیر راه اندازی در

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

سونی و سگ شیطان به ما داده اند جای تعجب نگاه در عمق در آخرین ما 2, گیم پلی, پیش از طولانی تاخیر راه اندازی در ژوئن 19.

هرگز قبل دیده می شود گیم پلی توالی بخشی از یک بی سابقه ای 20 دقیقه نگاه کردن به درون داستان دشمنان مکان و مکانیک گیم پلی.

اختصاصی پلی استیشن وضعیت بازی در جریان است که می آید در حدود سه هفته قبل از این بازی در نهایت می رسد ابراز شد مدیر Neil Druckmann. شما می توانید آن را از جمله نزدیک به نه ساعت از غیب گیم پلی کامل در زیر:

*هشدار: داستان و گیم پلی بازی پیش رو*

گیم پلی بازی را نشان می دهد Ellie که در حال حاضر 19 است نشان داد مصرف در/از کل پایه پر از انسان رزمندگان از یک جناح به نام واشنگتن جبهه آزادی (در میان تعدادی از جدید جناح ما در بازی را ببینید) قبل از مواجهه با کسی که از او گذشته او با اشاره به عنوان "نورا." که مطلب یا داستان جالب ما در سمت چپ.

قبل از آن Druckmann می رود به جزئیات در مورد مکانیک گیم پلی مانند نسخه جدیدی از "گوش دادن حالت" که تا به حال فعال Ellie و Joel به استراق سمع در مکالمات. در عاقبت استفاده از این ویژگی را نشان می دهد خود را دنباله عطر به سگ گارد استفاده می شود برای ردیابی شما, بنابراین مهم است که به نگه داشتن در حال حرکت است.

ما شاهد بسیاری از جدید آلوده دشمنان Ellie برخورد خواهد شد در سفر خود را از عذاب, از جمله یکی به نام Shambler که دودی خورنده اسپور ابر می سوزد که شما هنگامی که شما ضربه سر آن باز است. اما Druckmann می گوید ما باید صبر کنید تا ژوئن 19 برای دیدن ترسناکترین از دشمنان جدید.

این جریان به ما آموخت که این بازی برگزار خواهد شد در مکان زندگی واقعی در اقیانوس آرام شمال غربی از جمله سیاتل. سگ شیطان گفت: مقدار زیادی از کار رفت و به یک تفریح و سرگرمی وفادار این شهرستان است.

در سفر خود را از (تا حد زیادی) صلح آمیز بازمانده حل و فصل جکسون, وایومینگ, Ellie خواهد گذشتن آهسته پوشیده از کوه ها و مناظر با شکوه. او را با استفاده از اسب و قایق به جایی که او نیاز به. نقشه های خود را خواهد شد بیش از قبل و بیش از حد رشد جهانی آن را آسان تر برای Ellie برای پنهان کردن از دشمنان.

ما همچنین متوجه شدند که متحدان گاهی اوقات پیوستن به Ellie در مبارزه با و که او خودش را بیش از مزایای بزرگتر و قوی تر دشمنان به لطف سرعت و توانایی. ما نیز تو را دیدم او حمله کردند در حالی که تلاش برای باز کردن درب در طول تریلر گیم پلی. Ellie قادر خواهید بود برای سفارشی کردن سلاح توسط مهار برای قطعات در کنار هم قرار دادن انواع مواد منفجره و نیرو بخش هایی را به عنوان ما در این بازی برای اولین بار.

در این ویدئو می آید به عنوان استودیو همچنان به حلقه از یک نشت در اوایل این ماه مشخص شده که بسیاری از طرح و عمل است. Druckman خود گفت که او "دل شکسته" توسط نشت. سونی گفت: این شناسایی مجرمان و انجام تحقیقات مربوط به این حادثه است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن