Google, عکس, چاپ, سرویس اشتراک خواهد بود تعطیل

یکی از این شاید کمتر شناخته شده ویژگی های گوگل عکس این است که اختیاری سرویس اشتراک که در آن برای 8 دلار در ماه

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399
یکی از این شاید کمتر شناخته شده ویژگی های گوگل عکس این است که اختیاری سرویس اشتراک که در آن برای 8 دلار در ماه به کاربران را قادر به چاپ ده تا از بهترین خود را به تصاویر به صورت خودکار انتخاب شده از ماه قبل است. آن را یک ویژگی جالب اگر چه ما مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از مردم در واقع در زمان شرکت خود را ارائه.
تبلیغات

اما به نظر می رسد که شاید آن را کاملا به عنوان محبوب گوگل را دوست دارند چرا که حدود چهار ماه پس از این سرویس راه اندازی شد گوگل اعلام کرده است که آنها را توان بستن آن را پایین. این است که با توجه به یک گزارش از اندروید پلیس که مخفیگاه آنان را با خوانندگان که ایمیل به اشتراک گذاشته که در آن گوگل اعلام کرد بسته شدن آن است.

با توجه به ایمیل "ما در حال نوشتن به شما اجازه می دانم که ما در حال پایان دادن به ماهانه چاپ عکس آزمایشی برنامه که از تاریخ 30 ژوئن 2020 به منظور بهبود بر اساس بازخورد شما. اگر چه ما به پایان خواهد آزمایشی برنامه ما امیدواریم که شما تجربه برخی از شادی از چاپ های دریافتی شما در طول راه."

باید منصفانه نبود دقیقا یک جریان اصلی خدمات و بیشتر از گوگل تست آن اگر چه بر این اساس به نظر می رسد که نبود به خصوص آزمایش موفقیت آمیز. همچنین توجه داشته باشید که این تاثیر نمی گذارد راه شما استفاده از گوگل عکس آن را تنها بر چاپ گزینه اشتراک. برای کسانی که به دنبال چاپ عکس های خود را هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از دیگر خدمات چاپ آنلاین است که می توانید اکتشاف.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره گوگل و گوگل عکس. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن