اپل بازوی انتقال می تواند شروع با 12 اینچی مک بوک

یک شایعه از اوایل این هفته پیشنهاد کرد که بیا WWDC سال 2020 اپل اعلام خواهد کرد خود را بازوی تراشه است که بخشی

توسط POSHTIBANNEWS در 24 خرداد 1399

یک شایعه از اوایل این هفته پیشنهاد کرد که بیا WWDC سال 2020 اپل اعلام خواهد کرد خود را بازوی تراشه است که بخشی از شرکت طرح در نهایت به حرکت به دور از اینتل و انتقال به طور کامل به سفارشی چیپست. ما تا به حال نیز شنیده است که اپل به زودی شروع کند و تنها با استفاده از بازوی خود را چیپست به قدرت پایین خود را در پایان ارائه شده برای اولین بار.

تبلیغات

این به نظر می رسد که "تایید" در یک پست در ویرایش توسط u/Fudge_0001 که برخی از شما ممکن است بدانید در توییتر as @choco_bit که در گذشته به اشتراک گذاشته چند نشت مربوط به اپل برنامه ها و محصولات. با توجه به این پست که غواصی به عمق جزئیات در اپل بالقوه و برنامه ریزی برای آن بازوی محصولات به نظر می رسد که اپل می تواند همه چیز لگد کردن با تجهیز آن 12 اینچی مک بوک جدید خود را با بازوی چیپ ست.

برای کسانی که نا آشنا اپل معرفی 12-inch MacBook چند سال پیش اما به تازگی متوقف شده است. این لپ تاپ تقریبا در یک سطح ورود مک بوک برای کسانی که به دنبال رسیدن به macOS و در راه ما نمی توانیم بگوییم ما خیلی تعجب است که اپل می تواند به احیای این لپ تاپ به عنوان یک راه برای به نمایش گذاشتن آن بازوی محصولات.

یکی از مزایای استفاده از بازوی مبتنی بر چیپ ست است که طراحی آن را می توان مانند چگونه اپل انجام داده است و با آن اپل و iPads و این یکی از ویژگی های ممکن می تواند 5G اتصال. آن جالب خواهد بود برای دیدن این شایعات به نوبه خود درست است پس از انجام بررسی را با ما در WWDC سال 2020 برای جزئیات بیشتر.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ و مک بوک. منبع: ق



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن