این Vodafone 60GB 5G سیم کارت است که ضرب و شتم رقابت در فقط £8.50 یک ماه

اگر شما به دنبال به هاپ در 5G ارابه موسیقی به عنوان یک قیمت است که بانک شکستن نیست و سپس نگاه نکنید از این جام

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

اگر شما به دنبال به هاپ در 5G ارابه موسیقی به عنوان یک قیمت است که بانک شکستن نیست و سپس نگاه نکنید از این جامد 60GB ارائه از وودافون.

وقتی که می آید به این سیم کارت Vodafone-تنها از طریق برنامه تلفن همراه.co.انگلستان و آن همه از جعبه علامت. حاوی 60 GB از داده ها در کنار واجب نامحدود دقیقه و متون سیم-تنها قرارداد نیز همراه 5G آماده به شما اجازه می دهد برای بهره مندی از جدیدترین و سریع ترین اتصال تلفن همراه.

همه شما فقط برای £8.50 یک ماه پس از cashback این Vodafone سیم کارت یک گزینه فوق العاده با هیچ رقابت که در آن ارزش نگران است تا زمانی که شما نمی ذهن پر کردن چند فرم برای nab این cashback.

مسلما وقتی که می آید به برنامه داده شما می توانید قطعا به بزرگتر. حتی به صورت اختصاصی streamers 60GB است بیش از اندازه کافی برای دیدار با تمام نیازهای خود را و ببینید که شما از طریق این ماه به ویژه هنگامی که شما در نظر گرفتن وجود دارد خواهد شد امتیاز از روز که در آن شما می تواند متصل به Wi-Fi خود را. شما خواهید بود سخت و فشرده برای معدوم کردن این 60GB کمک هزینه و سپس به عنوان شما را در Netflix بکشد خود را شراب خواری-sesh برخی از Spotify پخش آنلاین و بازی مانند یک حرفه ای.

البته در آینده به عنوان یک 5G-آماده سیم کارت شما همچنین بهره مندی از سریعترین تلفن همراه اتصال با نسل پنجم شبکه در حال حاضر به طور گسترده ای در دسترس در سراسر انگلستان با گسترده تر گسترش در راه خود را. در واقع Vodafone 5G شبکه است که در حال حاضر در دسترس در لندن و بریستول کاردیف و ادینبورگ با مجموع 44 شهرها و شهرستانها تحت پوشش تا کنون.

خداحافظی به بافر و عقب مانده و سپس با آهسته پهنای باند یک چیزی از گذشته حتی در شلوغ مناطق ساخته شده است. 5G کاهش عملکرد از طریق هوا به شما به ارمغان بیاورد بهتر رومینگ تجربه ارائه یک اتصال پایدار و توانایی به سرعت ایجاد محبوبیت هر کجا که شما هستند.

به عنوان یک شبکه وودافون نیز ارائه می دهد VeryMe جوایز آوردن شما یک تن از تخفیف و مسابقات در تجارب و دیگر رفتار میکند. شما همچنین قادر خواهید بود به استفاده از خود را Vodafone سیم در سراسر جهان با آن جهانی رومینگ طرح دادن به شما پوشش و استفاده بدون هیچ هزینه اضافی در مجموع 48 مقصد با این خاص 60GB Vodafone طرح است. ارتقاء به Vodafone نامحدود حداکثر و یو پی اس که به 81 مقصد.

تا زمانی که شما نمی ذهن پر کردن چند بیت از کاغذ بازی به روند cashback, Vodafone 5G 60GB سیم کارت فقط نمی تواند ضرب و شتم توسط هر شبکه دیگر در حال حاضر.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن