اپل دیده بان صرفه جویی 92-سال پیر کشاورز پس از او می افتد خود را نردبان

در حالی که سازمان دیده بان اپل ضربان قلب قابلیت تشخیص جان بسیاری را نجات داده در گذشته به نظر می رسد که ساخته

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399

در حالی که سازمان دیده بان اپل ضربان قلب قابلیت تشخیص جان بسیاری را نجات داده در گذشته به نظر می رسد که ساخته شده است در پاییز تشخیص ابزار نیز انجام نه به خوبی. با توجه به یک گزارش از KETV به نظر می رسد که 92 سال کشاورز از اعطای نبراسکا خود اپل دیده بان برای تشکر پس از آن زندگی او را نجات داد.

تبلیغات

کشاورز بود و بالا رفتن از نردبان به منظور حفظ یک دانه bin از کبوتر اما متاسفانه وجود دارد قوی وزش بادی که تحت فشار قرار دادند او نردبان و باعث او را به سقوط 21 پا به زمین. به عنوان او به تنهایی هیچ کس نمی تواند به او کمک کند صرفه جویی در خود را برای اپل واچ که ساخته شده است در پاییز تشخیص ویژگی در حال حاضر به نام گرانت داوطلب آتش نشانی برای کمک به.

آنها موفق به رسیدن به کشاورز و او را به یک بیمارستان که در آن او در حال حاضر دوره نقاهت بعد از یک لگن شکسته و دیگر شکستگی به عنوان یک نتیجه از سقوط. مانند ما گفت: این اولین بار نیست که ما در حال شنیدن در مورد سازمان دیده بان اپل سقوط تشخیص است زندگی را نجات داد. در اوایل این ماه وجود دارد یک گزارش در مورد نحوه اپل دیده بان سقوط تشخیص نجات زندگی دیگر هنگامی که آن را به نام 911 نمایندگی از یک مرد که افتاده بود ناخودآگاه.

سقوط تشخیص یکی از ویژگی های است که در حال حاضر فعال به طور پیش فرض برای کاربران که به سن 65 سال یا مسن تر, اما اگر شما می خواهم به نوبه خود این ویژگی فقط به امن است, شما می توانید این کار را با چک کردن ما در اینجا راهنمایی در مورد چگونه به نوبه خود در پاییز تشخیص برای سازمان دیده بان اپل.

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره ساعت اپل, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: ketv



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن