iOS 14 در نهایت گرفتن یک بومی ابزار ترجمه

نیاز به ترجمه چیزی را بر روی آی فون خود را ؟ اگر شما شانس هستند که شما ممکن است را دانلود کرده و با استفاده از

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

نیاز به ترجمه چیزی را بر روی آی فون خود را ؟ اگر شما شانس هستند که شما ممکن است را دانلود کرده و با استفاده از گوگل ترجمه. اما خبر خوب برای کاربران ترجیح می دهند یک برنامه بومی/ویژگی اپل اعلام کرده است که با سیستم عامل iOS 14 آنها خواهد بود و آوردن یک ابزار ترجمه برای سیستم عامل.

تبلیغات

پس چرا شما با استفاده از اپل برنامه ترجمه بیش از Google Translate? در حالی که ما نمی تواند صحبت می کنند برای اثربخشی اپل برنامه ترجمه نسبت به ترجمه گوگل که تا به حال سال ها از توسعه یکی از مزایای استفاده از اپل را ترجمه خواهد بود حفظ حریم خصوصی. دلیل این است که تمام ترجمه انجام می شود نیست.

این به این معنی است که اگر شما فکر می کنم که شرکت هایی مانند گوگل ممکن است جمع آوری اطلاعات در ترجمه های خود را اپل را ترجمه می تواند پاسخ آن را به دلیل این که قادر به پردازش ترجمه های خود را آنلاین, شما می توانید مطمئن باشید که تمام اطلاعات خود را با شما باقی می ماند. آن را نیز پشتیبانی از مکالمات (با چرخاندن گوشی به حالت افقی) به طوری که شما می توانید به جلو و عقب گفتگو با کسی صحبت به زبان های مختلف.

اما با توجه به نحوه جدید از ویژگی های است که اپل را ترجمه خواهد شد محدود از نظر تعداد زبان ها را پشتیبانی می کند. در حال حاضر زبان های پشتیبانی شده توسط این برنامه عبارتند از: انگلیسی, ماندارین, چینی, ژاپنی, کره ای, اسپانیایی, آلمانی, فرانسوی, ایتالیایی, روسی, برزیلی, پرتغالی و عربی. ما انتظار داریم که برای حمایت از زبان های بیشتر خواهد شد در طول زمان اضافه شده اما در حال حاضر این چیزی است که پشتیبانی خواهد شد.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره iOS و Ios 14.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن