اپل سیلیکون جهانی برنامه رویا می تواند خراب کردن مک بوک

این هفته اپل به خوبی و واقعا برداشت تکنولوژی جهان, توجه, رونمایی از اولین موج خود را با نام تجاری MacBook و iM

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

این هفته اپل به خوبی و واقعا برداشت تکنولوژی جهان, توجه, رونمایی از اولین موج خود را با نام تجاری MacBook و iMac پردازنده.

توصیفی به نام اپل سیلیکون حرکت را ببینید این شرکت حرکت به دور از اینتل تراشه ها و اتخاذ نام تجاری خود را از بازوی مبتنی بر پردازنده بیش از دو سال آینده. صدای هیجان انگیز است ؟ آن را باید. این همان ترفند اپل کشیده با آی فون و آی پد که در آن عرضه آن ستارگان یک-تراشه های سری که پیشرو در کلاس خود می باشد.

بیشتر چه, با توجه به اپل چون تراشه های ساخته شده در همان معماری آنها به شما اجازه اپل ارائه tech نسخه شانگری لا به توسعه دهندگان: Universal apps. برای غیر کارشناسان فن این است که یک هدف مشترک مایکروسافت, گوگل, متعارف, سیب و تقریبا هر شرکت فناوری زیر آفتاب کار کرده اند به سمت برای مدتی.

این تمرین که در آن هر برنامه و خدمات اجرا بر روی یک پلت فرم واحد/معماری بنابراین devs می توانید کد یک بار و اجناس خود را در حال اجرا بر روی هر دستگاه در اکوسیستم بدون در نظر گرفتن اگر آن را یک گوشی, تبلت, لپ تاپ و یا سرور. این به معنی این نسخه از سافاری استفاده می کنید بر روی آی فون خود را در قلب آن همان خواهد بود که یکی در iMac خود را.

ایده بسیار سرد است و تکنولوژی به ناچار ادامه این راه اما برای من وجود دارد یک مسئله بزرگ اپل را به تسخیر اگر آن را می خواهد ایده برای موفقیت این بسیار دوم و آن را یکی از بسیاری از مردم crowing در مورد.

مرتبط: بهترین مک بوک 2020

اگر شما به دنبال تکنولوژی فشار دهید شما را دیده اند بسیاری از سوالات در اطراف بازو برنامه پشتیبانی می کند. این موضوع را هر کسی که سعی Snapdragon لپ تاپ مجهز خواهد بود آگاه است. صخره یادداشت این است که چون ویندوز و خدمات خود را به طور سنتی 64 بیتی و ARM 32-bit, برخی از برنامه های مستعد ابتلا به توفنده و یا به سادگی نمی خواهد اجرا در تمام دستگاه های در حال اجرا تراشه های تلفن همراه.

اما من نمی توانید ببینید این که به عنوان بزرگ یک مشکل با اپل. MacOS همیشه خیلی بیشتر از بیت agnostic از ویندوز و اپل است که یک استاد در عملکرد بهینه سازی. به همین دلیل است که من بیشتر نگران در مورد آنچه در ذهن من است راه بزرگتر موضوع: چگونه برنامه جهانی استراتژی تاثیر دستگاه های اپل' تجربه کاربر.

با وجود ادعای خود اپل نیست اولین شرکت ادعا می کنند به جهانی برنامه های طبقه بندی شده اند. متعارف ضرب و شتم آن را به پانچ بسیاری از قمر پیش زمانی که آن را منتشر شد نسخه موبایل اوبونتو. در اینجا ایده این بود که به همان دلیل که سیستم عامل است که بر اساس همان کد مشترک و بازوی پسند آن می تواند ارائه universal apps در سراسر تمام دستگاه دسته بندی.

اما من کشف پس از آن این است که یک گلوله نقره ای است که در واقع به نفع کاربر است. در حال حرکت در سراسر اوبونتو کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی این نرم افزار کار نمی کند اما UI را ناقص بودند. چون اوبونتو تا به حال سعی کردم به گرفتن آن را حق تمام عوامل شکل آن موفق به کمی دست علامت بر روی هر نوع دستگاه. بیشتر چه برنامه های نسبتا سنگین و احساس نمی بهینه سازی شده برای تلفن همراه منجر آنها را به حافظه بیشتر و قدرت گرسنه تر از بسیاری از تلفن همراه خدمات خاص.

مرتبط: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد بازوی اپل مک بوک

مطمئن شوید که اپل جیب عمیق تر از متعارف. و چون آن را به کنترل خود و متعلقات آن را نیز بهتر است در بهینه سازی آن اجناس به همان کار در macOS Big Sur iPadOS 14 و iOS 14. اما من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم حداقل در ابتدا تاریخ تکرار خواهد شد به خودی خود وجود دارد و ناچار خواهد شد بهینه سازی مشکلات و UX به خطر انداخته.

این امر به ویژه با توجه به این که اپل هنوز هم دارای چندین دستگاه بدون صفحه نمایش لمسی ویندوز 8 به عنوان یک استارک یادآوری چگونه وحشتناک آن این است که به استفاده از یک ماوس و صفحه کلید لمسی-متمرکز UX.

امیدوارم این نخواهد بود که ما را وادار به سعی کنید اولین مک بوک در حال اجرا نرم افزار جدید در سور بزرگ با اپل سیلیکون است. اما تا زمانی که من آنها را ببینید من تردید باقی می ماند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن