سطح بالا: 8K دلیلی برای خرید انویدیا 30 سری, PS5 یا ایکس باک سری X

انویدیا در نهایت درب در آن به شدت پیش بینی "آمپر" 30 سری کارت های گرافیکی بلند شده، و پسر آیا آنها نگاه چشمگیر

توسط POSHTIBANNEWS در 15 شهریور 1399

انویدیا در نهایت درب در آن به شدت پیش بینی "آمپر" 30 سری کارت های گرافیکی بلند شده، و پسر آیا آنها نگاه چشمگیر است.

کارت مانند بزرگترین ارتقاء به ترکیب بازی کامپیوتر انویدیا به نظر می رسد از آن راه اندازی سری پاسکال ستاره ای خود را بسیاری از ماه پیش. کارت پاسکال جای خود را به عنوان اولین شرکتی که بازی واقعی 4K را در 60fps ارائه داد سیمانی کرد.

به همین دلیل است که جای تعجب نیست، مانند پاسکال، آن را با استفاده از همان استراتژی بازاریابی به فشار پرچمدار جدید RTX 3090. به طور خاص آن را ادعا 3090 خواهد بود اولین کارت در بازار برای حمایت از بازی 8k در 60fps.

برای غیر فن آوری این ادعا بسیار جسورانه با توجه به RTX قدیمی تر 2080 Ti همیشه نمی تواند مدیریت این در برخی از خواستار سه گانه به عنوان در 4K با ردیابی اشعه روشن است.

مرتبط: بهترین GPU

Nvidia Ampere

اما، در حالی که من واقعا در مورد کارت هیجان زده، من نمی توانم کمک کند اما فکر می کنم انویدیا، مانند بسیاری از شرکت های فن آوری دیگر، ممکن است تفنگ کمی در فروش 8K به عنوان بزرگترین perk کارت به چند دلیل پریده است.

اول ، چرا که 8K جریان اصلی در کوچکترین نیست. 8K بازی ها و مانیتورها هنوز هم لوکس بسیار نادر و گران قیمت است. به همین دلیل است، اگر شما چک کردن جوایز بررسی مورد اعتماد 2020 بهترین لیست کوتاه تلویزیون 8K، شما فقط دو ورودی، هر دو از سامسونگ پیدا کنید.

مطمئن ال جی اعلام کرد "اول" 30 سری آماده تلویزیون - که به نوعی خنده دار به عنوان تنها چند ماه پیش آن را پرتاب سایه در سامسونگ بیش از 8K، ادعا OLED و HDR مهم تر هستند - اما واقعیت این است که آنها هزینه بازو و پا و جریان اصلی هر زمان به زودی نخواهد بود.

سپس این واقعیت وجود دارد که، حتی اگر شما وام مسکن خانه خود را و گرفتن یکی، به علاوه £ 1000 به علاوه RTX 3090، اکثر بازی ها بافت 8K ندارد، بنابراین شما حتی سود را ببینید مگر اینکه شما به اندازه کافی خوش شانس برای پیدا کردن وزارت دفاع جامعه شخص ثالث با آنها. بنابراین در بهترین حالت ذکر 8K مثبت برای اثبات آینده سخت افزار است.

مرتبط: بهترین بازی های کامپیوتر

PS5

عادلانه بودن این یک حمله مستقیم علیه انویدیا نیست. تقریبا هر شرکت فن آوری در حال انجام همین کار با 8K. سونی و مایکروسافت هر دو سریع برای برجسته کردن جنس بعدی PS5 و ایکس باک ایکس سری X ویژگی پشتیبانی 8K، به لطف استفاده خود را از استاندارد HDMI جدید 2.1 - هر چند مشخصات خود را هشدار داده خواهد شد تنها این برای پخش ویدئو رسیدگی کند، گیم پلی واقعی نیست.

این فقط نشانه دیگری است که شرکت ها و انویدیا، در حال پریدن از اسلحه در تلاش برای فروش تکنولوژی است که آماده نیست و در حال حاضر، توسط مصرف کنندگان درک نمی شود. این یک داستان آشنا است که هنوز هم قابل بحث در جریان است با HDR، با هیچ شرکت توافق بر روی یک راه استاندارد و یا آسان برای برقراری ارتباط مزایای به خریداران به طور منظم است.

در نتیجه من نمی توانم کمک کند اما آرزو انویدیا زمان کمی بیشتر با تمرکز بر آنچه که در واقع هیجان انگیز در مورد کارت های جدید برای بازار انبوه صرف کرده بود. به طور خاص ، چقدر بهتر خواهد شد بازی در قطعنامه مردم در واقع بازی در -- 4K ، 1440p و 1080p.

در اینجا تایید کارت های سری 30 به طور جدی فریبنده بیت از کیت شامل سرعت ساعت بالاتر، هسته های RT جدید، نسل سوم هسته تنسور و ارتقاء GDDR6X. این همه ارائه مزایای ملموس تر به خریداران انجام کارهایی مانند ارائه ردیابی اشعه رادیکال بهبود یافته, DLSS کارآمد تر و به طور کلی سرعت بازی سریع تر.

این عوامل است، نه 8K، که من salivating به دست من در سری 30.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن