مایکروسافت این است که صرفه جویی در شما از پاسخ همه hellstorms با این ارز جدید از ویژگی های

مایکروسافت در حال نورد از ویژگی های جدید است که کاهش تاثیر پاسخ همه طوفان در سازمان با استفاده از مایکروسافت ا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

مایکروسافت در حال نورد از ویژگی های جدید است که کاهش تاثیر پاسخ همه طوفان در سازمان با استفاده از مایکروسافت اکسچنج.

ویژگی به نام پاسخ همه طوفان حفاظت خواهد شد در درجه اول به نفع سازمان های بزرگ با بزرگتر لیست توزیع. قابلیت شناسایی تماس های ورودی پاسخ همه طوفان گفتگو با تشخیص هر 10 پاسخ alls به بیش از 5000 گیرندگان در فضای 60 دقیقه.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

سپس آن را به طور موقت مسدود کنندگان از پاسخ دادن به این موضوع برای جلوگیری از آگاه ساختن هر عضو از گفتگو و طاقت فرسا سرور. هر کسی که تلاش برای پاسخ به این موضوع خواهد شد به جای دریافت گزاف گویی پیام یا NDR. پاسخ تمام بلوک فعال باقی خواهد ماند و به مدت چهار ساعت.

تصویر: مایکروسافت

این شرکت در ابتدا اعلام کرد که پاسخ همه طوفان حفاظت در Microsoft Ignite 2019 در ماه نوامبر با استناد به این 1997 BedlamDL3 حادثه به عنوان الهام بخش برای ویژگی های جدید. BedlamDL3 دیدم یک چهارم از تمام کارکنان مایکروسافت اضافه شده به یک لیست توزیع گرفتار شدن در یک موضوع ایمیل که تولید 15 میلیون پیام 195GB داده و آهسته مایکروسافت Exchange سرور به طور قابل توجهی.

"پس از BedlamDL3 حادثه ارز تیم معرفی تعدادی از ویژگی های برای کمک به کاهش احتمال وقوع چنین از همیشه اتفاق می افتد دوباره برای مایکروسافت و برای همه مشتریان ارز" توضیح داد که مایکروسافت در ماه نوامبر گذشته.

مرتبط: بهترین گوشی

"مشاهده لیست توزیع گیرنده محدودیت و DL فرستنده محدودیت بودند و فقط تعداد کمی از این اقدامات معرفی شده است. و پس از آن تعداد پاسخ-همه طوفان و شدت آنها شده اند تا حد زیادی محدود. در عین حال انسان هستند. . .خوب انسان است. بنابراین مردم هنوز گرفتار در پاسخ-همه طوفان درخواست حذف از یک دسی لیتر و یا به جدا شدن از این موضوع که رفتن و غیره".

پاسخ همه طوفان حفاظت علائم مایکروسافت در آخرین تلاش برای محدود کردن تاثیر این مسئله تکرار. از ویژگی های جدید است که در حال حاضر نورد از به Office 365 کاربران در سراسر جهان.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن