چگونه به بازیافت الکترونیک: راه های آسان برای کسب پول نقد برای دستگاه های قدیمی

صداقت هنگامی که آخرین باری که شما پرتاب کردن دستگاه ؟ الکترونیک گران قیمت هستند و می توان آن را دردناک به بخشی

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

صداقت هنگامی که آخرین باری که شما پرتاب کردن دستگاه ؟ الکترونیک گران قیمت هستند و می توان آن را دردناک به بخشی با چیزی است که شما صرف چند حقوق صرفه جویی در برای – اما آیا شما می دانید که شما در واقع می تواند کسب پول نقد بازیافت فن آوری خود را?

این که آیا شما یک توده ای از تلفن های قدیمی در خانه و یا شما در حال گرفتن آماده به جای خود PS4 در اینجا همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد بازیافت الکترونیک.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط انجمن سلطنتی شیمی 51 درصد از خانواده های انگلستان حداقل یک بلا استفاده دستگاه های الکترونیکی در خانه, اما تنها 18 درصد قصد دارند آنها را بازیافت.

در حالی که وجود دارد هیچ مشکلی با نگه داشتن بر روی یک گوشی به عنوان یک پشتیبان اکثر این خانواده ها می تواند تا پنج استفاده نشده دستگاه – که حدود 40 میلیون دستگاه جمع آوری گرد و غبار در خانه در سراسر انگلستان است.

سریع eBay جستجو ممکن است شما سوال است که حتی می خواهم خود را ترک آی فون 4. جالب است توجه داشته باشید که در حالی که قطعا وجود دارد کسب و کار امیدوار به rehome فن آوری خود را به یک کاربر جدید با مقدار زیادی از زمان و بازیافت شرکت بیشتر علاقه مند به اجزای داخل دستگاه از چگونه آن را به نظر می رسد در خارج از.

وجود دارد حدود 30 نادر عناصر کهنه به یکی از گوشی های هوشمند از جمله منابع غیر تجدید پذیر که مورد نیاز برای ساخت پانل های خورشیدی تلسکوپ آتش-سیستم های بارانی, چراغ, لنز دوربین, جراحی ایمپلنت مافوق صوت هواپیما, سمعک, ضربان ساز قلب و حتی می تواند در مبارزه برای پایان دادن به سرطان است. نیست که حتی به ذکر است تمام عناصر است که می تواند اجرا شود در آینده تکنولوژی برای درمان بیماری و مبارزه با آلودگی است.

شش تن از این عناصر در حال انتظار برای اجرای خشک در 100 سال آینده. شیمیایی دانشمندان در حال تحقیق در دراز مدت جایگزین برای مواد گرانبها در حال حاضر, اما شما می توانید کمک در ضمن بازیافت قدیمی خود را شکسته و دستگاه های استفاده نشده تا این عناصر را می توان برداشت و مورد استفاده مجدد قرار.

مرتبط با: بهترین گوشی های

چگونه به بازیافت الکترونیک

اگر شما یک لپ تاپ های شکسته تخمگذار در اطراف و یا یک تلویزیون قدیمی در نظر گرفتن فضای شما باید یک زن و شوهر از گزینه های که آن را به فراق با آنها.

خدمات بازیافت تجارت در طرح و فروش دستگاه های دست دوم را می توان به راحتی انجام می شود یا در فروشگاه و یا آنلاین. اگر شما نمی خواهید برای مقابله با بدون هیچ زحمتی و دستگاه خود را در شرايط نسبتا خوب نیز وجود دارد همیشه گزینه ای را برای نگه داشتن در ارتقاء و یا به تصویب در دستگاه های قدیمی به دوستان و بستگان و موسسات خیریه. نه تنها این روش اغلب صرفه جویی/کسب درآمد شما کمی از پول, اما شما همچنین می خواهید به انجام برخی از خوب به دنیا آوردن زندگی به یک دستگاه به جای خرید جدید.

بیش از یک سوم از کسانی که قرار اهدای دستگاه های خود را با ذکر نگرانی در مورد اطلاعات شخصی و امنیت است. در حالی که در بسیاری از موارد یک تنظیم مجدد کارخانه انجام این کار وجود دارد بسیاری از متخصصان خارج وجود دارد از جمله در فروشگاه های خرده فروشی خوشحال به صحبت کردن با شما را از طریق فرایند امن پشتیبان گیری و پاک کردن تلفن خود و یا لپ تاپ.

که در آن برای بازیافت الکترونیک

انجمن سلطنتی شیمی یافت که 29 درصد از مردم نگه داشتن در بازیافت پیر tech زیرا آنها فقط نمی دانم که به کجا برود. در اینجا ساده ترین و راحت ترین مکان برای بازدید به بازیافت الکترونیک خود را.

فن آوری خرده فروشان

Currys PC World رایگان ارائه می دهد بازیافت در فروشگاه برای هر دستگاه الکترونیکی بدون در نظر گرفتن اینکه آیا یا نه که دستگاه خریداری شده را از طریق آنها. خرده فروش نیز خوشحال به حذف هر گونه دستگاه های کوچک از خانه خود را برای هیچ چیز زايمان و را انتخاب کنید تا بزرگتر دستگاه از جمله لوازم آشپزخانه و عریض تلویزیون برای حدود 15 پوند.

Argos را بازیافت هر یک دستگاه بزرگ برای £14.99 اگر راننده در حال حاضر برای تحویل. اپل می پذیرد دستگاه های قدیمی به توان بازیافت. در برخی موارد شما حتی می توانید کسب یک بیت از فروشگاه های اعتباری.

Carphone Warehouse خواهد بازیافت هر گوشی را به فروشگاه خود را. به عنوان پاداش اضافه شده این شرکت را نیز اهدا £10 به موسسه خیریه برای هر گوشی آن را دریافت و از جمله £5 به خط تلفن متصل کنید.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

شبکه های تلفن همراه

O2 و سه صفر دفن زباله سیاست به این معنی است که هر وسیله ای اهدا خواهد شد مسئولانه مورد استفاده مجدد قرار مرمت و یا بازیافت در ازای پول نقد. EE همچنین دارای یک تجارت در سیستم به عنوان انجام بسیاری از آنلاین تلفن بازیافت خدمات مانند Mazuma تلفن همراه. آن را به ارزش چک کردن چند شبکه برای دیدن است که ارائه بهترین معامله را برای دستگاه شما است.

O2 به تازگی همکاری با موسسه خیریه و بیداد برای اتصال Southwark خانواده ها در نیاز با دوستان و خانواده و کلیدی خدمات. اگر شما زندگی می کنند در منطقه لندن و یک دستگاه تلفن همراه شما به دنبال به راه بخشی با جامعه در تماس است درخواست برای تلفن همراه کمک های مالی در حال حاضر.

باتری مجموعه خدمات

حتی اگر شما یدکی دستگاه نمی تواند بازیافت مهم است مسئولانه به دور از باتری به عنوان آنها اغلب حاوی فلزات سنگین و آلاینده های شیمیایی است. بسیاری از فروشندگان باتری ارائه مجموعه خدمات از جمله سوپر مارکت ها و فروشگاه های DIY.

بازیافت محلی

اگر شما مطمئن نیستید که در آن نزدیکترین الکترونیک بازیافت نقطه است که شما می توانید در حال حاضر در recyclenow.com بازیافت-بیشتر است.co.انگلستان و یا به سادگی با جستجوی 'بازیافت دستگاه های الکترونیکی در نزدیکی من" در گوگل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن