آندروید 10 برای Moto Razr می افزاید: از ویژگی های تمام گوشی های تاشو نیاز

آندروید 10 در حال آمدن است به موتورولا Razr phone آوردن یک میزبان از ویژگی های جدید به بیرون رو صفحه نمایش از

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

آندروید 10 در حال آمدن است به موتورولا Razr phone آوردن یک میزبان از ویژگی های جدید به بیرون رو صفحه نمایش از جمله صفحه کلید کامل QWERTY روی صفحه نمایش لمسی.

MrMobile یک نگاه منحصر به فرد در آینده سیستم عامل به روز رسانی را قادر خواهد ساخت که کاربران از تلفن به نوع کامل پاسخ به پیام بدون حتی ترک خوردگی باز کردن لولا.

او توضیح می دهد که "نسخه مینیاتوری اندروید 10" در بیرونی صفحه نمایش است که کنترل با حرکات و اشارات. یک چپ-به-راست کش رفتن باز دوربین عکاسی از خود. کش رفتن در جهت دیگر باز می شود یک میانبر پنل که در آن کاربران قادر خواهید بود برای ذخیره تماس های مورد علاقه خود را و به طور مستقیم تماس بدون باز کردن گوشی.

این اطلاعیه جهت نقشه های و رسانه ها در حال حاضر مرتب شده در کارت های مینی 2.7 اینچ صفحه اصلی به جای موتور نمایش که ارائه شد در زمان 9 اندروید نسخه. کاربران را قادر به ارتباط برقرار کردن با این کارت به طور مستقیم. پس, پیام, بهره برداری پاسخ خواهد آورد تا صفحه کلید که در آن پاسخ می توان به تایپ یا دامنگیر قبل از ارسال.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

همه این بدان معنی است که کاربران باید برای باز کردن صفحه نمایش لولا بار کمتر به طور بالقوه گسترش زندگی از دستگاه. بسیاری از نسل اول foldable نمایش ثابت کرده اند که شکننده است بنابراین کمتر اغلب شما باید برای باز کردن آن بهتر است.

شما می توانید این تغییرات را در منحصر به فرد ویدئو پیش نمایش ویدیو از 10 اندروید بر روی موتورولا Razr زیر (از طریق اندروید مرکزی):

این به روز رسانی همچنین شامل همه از ویژگی های دیگر ما لذت بردن از مورد آندروید 10 از جمله بهبود حرکت ناوبری و سیستم گسترده dark mode برای محافظت از شبکیه.

موتورولا قبلا وعده داده شده این به روز رسانی را به کاربران اواسط ماه مارس که به معنی آن را باید پس از رسیدن این هفته است. تاشو بوده و موضوع را به زیر میانگین نظرات پس از ورود خود را در اوایل این سال, اما موتور به نظر می رسد که متعهد به بهبود دستگاه و تجربه خود را foldable.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن