چگونه به حفظ ماشین شما در حال رانندگی در طول Coronavirus

آنچه لازم است برای حفظ یک ماشین شما رانندگی?این یک سوال از شما احتمالا فکر می کنم تا زمانی که این بیماری همه گ

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

آنچه لازم است برای حفظ یک ماشین شما رانندگی?

این یک سوال از شما احتمالا فکر می کنم تا زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس اما این باعث شده است که بسیاری از ما به ما را رها چرخ برای آینده قابل پیش بینی.

پول متخصص کلارک هوارد می گوید اخیر تجربه کردم ذهنی خود چرخ چرخش در مورد این موضوع.

"من دو دوست است که در روزهای اخیر رفت و شروع به اتومبیل های خود را تنها برای پیدا کردن آنها به حال مرده باتری" کلارک می گوید. "چرا ؟ هیچ یک از آنها را رانده بودند وسیله نقلیه خود را در هفته است."

کلارک می گوید که در هر دو مورد وسایل نقلیه در, سوال, شد, مسن, باتری مرده بود و نه شروع می شود با یک پرش.

پس چگونه شما را چیزی شبیه به این اتفاق می افتد به شما ؟ تیم کلارک صحبت به یک متخصص برای به دست آوردن برخی از پاسخ.

مراقبت از ماشین خود را هنگامی که شما در حال رانندگی آن

مایک مطلوب است صاحب موتور شهرستان جنوبی یک تعمیرگاه خودرو در آتلانتا ، او می گوید: وجود چهار چیزهای بزرگ شما می توانید برای نگه داشتن چرخ های خود را در بهترین شکل ممکن اگر شما در حال رفتن به رانندگی در حالی که برای.

1. وسیله نقلیه خود را برای چرخش در هر حال حاضر و پس از آن

مهم ترین چیز شما می توانید انجام دهید برای یک ماشین است که شما در حال رانندگی به طور منظم است که به درایو آن را گاهی اوقات.

"گرفتن ماشین خود را برای چرخش در اطراف محله و یا به فروشگاه برای برخی از منابع — اگر آن را امن برای شما به اطمینان حاصل شود که باتری شما باقی می ماند به اتهام" مطلوب می گوید. "فراتر از آن است که بسیاری از اتومبیل های بسیاری از فرد قطعات لاستیکی است که شکسته خواهد شد در طول زمان اگر آنها نمی, برخی از حرکت است."

چگونه اغلب شما نیاز به شروع به اتومبیل خود و رانندگی آن بستگی به سن وسیله نقلیه خود را و که در آن شما آن را ذخیره کنید.

تبلیغات

"یک ماشین با نام تجاری جدید است که نگه داشته در یک گاراژ نیاز به رانده شاید یک بار در ماه" مطلوب می گوید. "اما اگر شما یک ماشین با صدها نفر از هزاران مایل بر روی آن و شما آن را پارک در خیابان, شما احتمالا می خواهید به درایو آن را حداقل هر هفته است."

2. توجه خود را به سطح گاز

این یکی کمی روی حیله و تزویر, اما شما می خواهید به توجه به گاز که سوخت اتومبیل خود را (مگر اینکه البته شما باید یک وسیله نقلیه الکتریکی).

"عمدتا خالی مخزن گاز که نشسته برای مدت زمان طولانی می تواند ساخت تا میعانات گازی و بنزین بخارات" مطلوب می گوید. "همین دلیل است که توصیه به نگه داشتن مخزن خود را کامل در هر زمان ممکن است."

از سوی دیگر آن را یک ایده عالی برای اجازه دهید گاز فقط برای نشستن بیش از حد طولانی است.

"عقل متعارف می گوید: گاز است که واقعا فقط برای سه تا شش ماه در یک وسیله نقلیه. همانطور که شما در حال رانندگی ماشین شما را به نگه داشتن آن در شکل, مطمئن شوید که شما اضافه کردن برخی از تازه سوخت در هر حال حاضر و پس از آن."

3. دنبال برنامه تعمیر و نگهداری

اتومبیل های با توصیه های تعمیر و نگهداری برنامه که شامل تغییر مایعات و تعویض برخی از قطعات.

"به طور معمول شما را دنبال توصیه های سازنده با گفتن تغییر نفت خود را هر 7,500 یا 10000 مایل" مطلوب می گوید. "اما اگر شما رانندگی وسیله نقلیه خود را, شما می خواهید به توجه به دیگر نقاط عطف است که باید با زمان. حتی اگر شما در حال رانندگی به طور منظم, شما می خواهید مطمئن شوید که به تغییر نفت خود را هر شش تا دوازده ماه بسته به سن وسیله نقلیه خود را."

4. نگه داشتن خودرو خود را تمیز

در نهایت این مهم است به یاد داشته باشید که مراقبت از وسیله نقلیه خود را به خارجی فقط به عنوان مهم به عنوان مطمئن شوید که قطعات است که آن را اجرا هستند در شکل خوب است.

"من می خواهم بگویم این بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید برای نگه داشتن اتومبیل خود را به دنبال خوب است به جلو بروید و آن را خوب و کامل شستشو و موم کار در حال حاضر" مطلوب می گوید. "موم کمک خواهد کرد که حفاظت از وسیله نقلیه خود را به پایان برساند. و سپس شما احتمالا می توانید دور با آن شستشوی سریع یک بار در ماه یا بیشتر."

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن