ثبت رکورد تاریخی تولید پیستون در ایران

این بدان مضمون‌ هست که فشار مداوم به جهت کاهش وزن میله اتصال و پیستون وجود دارد. نمیتوانم بگویم نفر دوم اهمیت

توسط POSHTIBANNEWS در 8 بهمن 1400
این بدان مضمون‌ هست که فشار مداوم به جهت کاهش وزن میله اتصال و پیستون وجود دارد. نمیتوانم بگویم نفر دوم اهمیت ما چقدر فاصله دارد. چنانچه اختلاف فشار هر سیلندر حیاتی سیلندر همسایه خویش بیش از حد مجاز باشد احتمال ترکیدن موتور وجود piston 68 دارد. این پیستون بیشتر در موتور های مسابقه ای و موتور هایی که در معرض بار سنگین قرار دارا هستند استفاده می شود. براساس گزارش هایی که خوانده ام، حداقل 150 هزار نفر در قطعهسازی تعدیل شدند، اما من اهمیت افتخار به شما عرض میکنم که اصلی حمایت های آقای عباس ایروانی ریس مجموعه قطعات اتومبیل عظام، شرکت پیستون جمهوری اسلامی ایران در سال پیشین نهتنها نیروی انسانیاش را حفظ کرد، بلکه ما 100 نفر نیروی برنا از شهر تبریز جذب کردیم و خوشبختانه اینها امروز با طیب خاطر در این شرکت مشغولند و فعالیت میکنند. گژنپین (Gudgeon pin) در واقع رابط شاتون و پیستون میباشد و به ازای هر واحد پیستونی که ما تولید میکنیم، مسلما بایستی یک واحد گژنپین هم داشته باشیم. درصورتیکه روانکار صحیح و استاندارد و مناسب موتور را استفاده کنید، از فشار آوردن بیهوده به موتور و نگهداشتن آن در دورهای بالا برای مدت طولانی بپرهیزید، از دنده معکوسهای ناگهانی که سبب ایجاد تنش شدید در اجزا می‌گردد بپرهیزید و سیستم خنککاری (فن و رادیاتور و کولانت و ترموستات و واترپمپ) را بهصورت آراسته کنترل کنید، مطمئن باشید که اجزای داخلی موتور و بهخصوص پیستون و شاتون و حلقه پیستون و گژنپین عمری زیاد طولانی خواهند داشت. لذا ما باید همین سرمایهگذاری را میکردیم و به جرات میتوانم بگویم خوشبختانه امروز ما منحصربفردترین اتومبیل ایجاد گژنپین را در خاورمیانه داریم که می تواند به تیراژ نیاز کل بازار سرزمین گژنپین تولید کند. از پیشین به صورت سنتی به بازارهای عراق، سوریه و افغانستان و اخیرا در مرزوبوم روسیه صادرات پیستون داشتیم. اهمیت چرخش میل لنگ شماره 1 در جهت شماره 2، شاتون شماره ۳، پیستون شماره ۴ را به سمت تحت حرکت می دهد. یک حادثه مهمی که بعد از همین سالهای علم و تجربه و شاید نیز کارایی و نادرست در این صنعت رخداد افتاده، همین است که زمانی که کسی به عنوان مثال میخواهد یک قطعه را ایجاد کند، مثلا پیستون TU5 که روی خودروی 206 بسته میشود، میآیند نقشه و مثال همین پیستون را برمیدارند و میفرستند به یک کمپانی خارجی که خط ساخت همین جنس را داراست تولید می کند و می گوید ما خط ساخت این قطعه را میخواهیم و آن کمپانی خارجی میآید یک خط طراحی میکند، فیکچرهایش را طراحی میکند، روند را طراحی میکند، برنامه PLC یا این که برنامه ماشینآلاتی که به صورت CNC هستند را مینویسد و پول اینها را می‌گیرد و همگی اینها را هماهنگ می‌کند و تیم ما میروند برای مثال یک ماه در کره، چین یا آلمان مستقر میشوند، آموزش میبینند در آنجا، آنگاه برمیگردند و میآیند باطن میهن و بعد از آن مستشاران خارجی بلند می گردند و میآیند تا یکسری ماه اساسی هزینههای بالا و اینجا ساکن می‌شوند تا همین ایجاد را در اینجا برای ما به ثمر برسانند. پیستون کشور ایران در سال 1352 در وقتی که او‌لین جرقههای قطعه سازی در سرزمین شکل گرفت، اهمیت سرمایهگذاری مشترک یک مجموعه ایرانی حیاتی کمپانی ماهله آلمان (Mahle) تاسیس شد و ایجاد خودش را در راستا ساخت اشکال پیستونهای ماشینهای دیزلی و بنزینی شروع کرد. به هر هم اکنون علیرغم آن فراز و نشیبهایی که در زمان انقلاب و انقطاع همکاری خارجیها رخ گرفت، همین کمپانی به فعالیتش ادامه داد، اما طی این سالها تا سال 72 هیچگونه طرح و توسعه و گسترش و یا سرمایهگذاری جدیدی در همین کمپانی صورت نگرفت. عملکرد پیستون در اتومبیل این می باشد که به تیتر یک پلاگین متحرک در سیلندر کار کرده و قسمت پایینی محفظه احتراق را تشکیل دهد. همین سیستم نیکی فقط وظیفه تامین هوای موتور بر عهده داراست بلکه وظیفه بیرون کردن هوا از داخل محیط احتراق را هم بر عهده دارد. لوله پیستونی، در کنار لوله سیلندری هیدرولیک یکی از از مهمترین بخش های موتور اتومبیل را تشکیل می دهد. سیلندر ها اصلی اشکال، طرح ها و میزان های ساختمانی مختلفی هستند. موتورهای OPE از سال 1900 در انواع و اقسام نیروگاه کشتی، تانک ها و لوکوموتیو قطار به کار گیری شده است. پیستون ها معمولا سبک دارای اقتدار انتقال حرارتی بالا ساخته میشوند. گفت و گو مردمان سالاری آنلاین کلیدی حسین خاکساری رییس هیات عامل کمپانی پیستون ایران درباره ی تولید، تحقیق و توسعه و صادرات در زیر آمده است. پس به یک وسیله مکمل و تقویت کننده، برای ارتقا یک سری برابری نیرو نیاز داریم.این وسیله بوستر است. حیاتی وجود تمام تحریمها و تمام فشارهایی که از جوانب مختلف، چه به نظر تغییرات نرخ ارز و چه به حیث مشکلاتی که به جهت بعضی از اثاثیه یدکی مواجه شدیم، ما در سال 98 بالاترین رکورد تاریخ این کمپانی را داریم ثبت می کنیم و از مرز پنج میلیون عدد انشاءالله عبور می نماییم و این افزایش تیراژ در سالی دارد حادثه میافتد که انتظارها تمامی این بود که صنایع ما اهمیت ایراداتی که دارند، حیاتی کاهش ساخت و اهمیت تعدیل نیروی انسانی مواجه شوند، ولی خدا را شکر مهم تلاش مدیران ارشد مجموعه، صاحبان سهام و همینطور مدیران کارشناس و فنی شرکت و پرسنل همین شرکت، امروز علاوه بر این که دچار این بحرانها نشدیم، 5 میلیون عدد که در تاریخ این کمپانی بینظیر و بیسابقه است را پیستون پیکان رد میکنیم. لذا سرمایهگذاریهایی که بوسیله مجموعه قطعات ماشین عظام در این کمپانی شده، صد رد صد منحصربفرد میباشد و مسلما از عهده کسی برنمیآید که یک چنین سرمایهگذاریای در همین مقیاس انجام دهد و مهمتر از همگی این‌که این سرمایهگذاری به عاقبت برسد، به فرآورده رسد و بازار نیاز داخلی را بتواند ساپورت و تامین کند. در اینجا بیشتر به تحلیل وب وب سایت پیستون وسنر.
آخرین مطالب