اپل بعدی سحر و جادو لای شیار می تواند پشتیبانی اپل مداد ورودی و ارائه شارژ بی سیم

اپل سحر و جادو لای شیار است که یک وسیله جانبی است که بسیار محبوب بسیاری از کاربران مک, اما از آن شده است در حا

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

اپل سحر و جادو لای شیار است که یک وسیله جانبی است که بسیار محبوب بسیاری از کاربران مک, اما از آن شده است در حالی که کاملا. گمان ما این است که نه کاملا لازم است اما این به آن معنا نیست که نمی توان آن را بر بهبود یافته است. در واقع به نظر می رسد که اپل می تواند با یک و نه ایده جالب که لوازم جانبی باید برای کاربران است.

تبلیغات

با توجه به مردمی که در آشکارا اپل آنها را در سراسر آمده ثبت اختراع که به تازگی اعطا به اپل. این ثبت اختراع توضیح می دهد که اپل به دنبال سحر و جادو لای شیار به عنوان بیشتر و کاربردی که در آن می تواند پشتیبانی اپل مداد, در نتیجه اجازه می دهد آن را به عنوان یک رسم قرص است که طراحان و انیماتورها می توانید با استفاده از رایانه های خود را.

همچنین نکته جالب این است که ثبت اختراع نیز توضیح می دهد که چگونه سحر و جادو لای شیار حتی می تواند به دست آوردن شارژ بی سیم قابلیت های. این به این معنی است که زمانی که استفاده نمی کنید کاربران می توانند با استفاده از سحر و جادو لای شیار به صورت بی سیم شارژ دستگاه های خود را مانند آی فون یا AirPods. با توجه به این که اپل هنوز به انتشار خود را بی سیم شارژ مت این برای تلفن های موبایل مانند آن می تواند یکی از راه های این شرکت در حال نزدیک شدن به آن است.

که می شود گفت, اختراعات همیشه تضمین می کنند که آنها را تبدیل به یک محصول واقعی اما باید گفت که این پیشرفت ها قطعا بسیار قانع کننده و ما مطمئن هستیم که بسیاری از کاربران اپل در خارج وجود دارد را دوست دارم برای دیدن این ویژگی های در حال اجرا.

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره اپل مداد, ثبت اختراع و شارژ بی سیم. منبع: patentlyapple



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن