Huawei می یابد هوشمندانه سوراخ دیدهبانی ایجاد کردن برای نگه داشتن نرم افزار های گوگل در 'جدید' گوشی های آندروید

Huawei پیدا کرده است یک راه جدیدی را برای نگه داشتن نرم افزار های گوگل در آن گل سرسبد گوشی های هوشمند – فقط ان

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

Huawei پیدا کرده است یک راه جدیدی را برای نگه داشتن نرم افزار های گوگل در آن گل سرسبد گوشی های هوشمند – فقط انتشار مجدد, پیر گوشی مانند P30 Pro به عنوان یک نسخه با نام تجاری جدید... دوباره.

آخرین نسخه ای جدید از این گوشی ارائه می دهد همان طراحی به عنوان اصلی اما در حال حاضر دارای 8GB حافظه RAM و 256 GB از ذخیره سازی. آن را در حال حاضر اجرا می شود آندروید 10 بیرون از جعبه و جدید برخی از گزینه های رنگ.

بنابراین با توجه به P40 نرم افزار خارج وجود دارد و P30 Pro است و بیش از یک سال, چرا هواوی راهاندازی آن برای بار دوم ؟ خوب این شرکت می گوید این است که جشن سالگرد انتشار آن, اما همه ما می دانیم که واقعا چنین نیست.

به عبارت ساده: این آخرین گل سرسبد گوشی این شرکت منتشر شده قبل از ایالات متحده آمریکا اعمال محدودیت های تجاری بر روی Huawei آن مانع از استفاده از گوگل نرمافزار و خدمات است.

مرتبط: آیا Huawei P40 باید گوگل ؟

دستگاه های جدیدتر مانند P40 نرم افزار هنوز هم می تواند استفاده از نسخه های منبع باز اندروید, اما نه گوگل خدمات تلفن همراه. این بدان معناست که هیچ فروشگاه بازی, بدون جیمیل و کروم و یوتیوب نرم افزار و.... نسخه جدید از P30 Pro همچنان معاف از محدودیت به معنی کسانی که در خرید این گوشی را کامل آندروید تجربه کنید.

در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت می نویسد: "HUAWEI P30 Pro نسخه جدید آن را نگه می دارد طراحی نمادین اما می آید با سه جدید بسیار زیبا گزینه های رنگ: نقره ای فراست شفق قطبی و سیاه و سفید. این دستگاه همچنین از افزایش ذخیره سازی می آید و مجهز به EMUI 10.1 پشتیبانی توسط اندروید 10, Google Mobile Services (از جمله Google Play Store) و Huawei AppGallery."

آن را در فروش در آلمان اولین و مهمترین در تاریخ 1 ژوئن. در انگلستان آن وارد خواهد شد در ژوئن 3 و هزینه از £699. آن دسته از خوراکی 'نسخه جدید' را نیز دریافت رایگان Huawei Watch GT2e اگر منظور آنها قبل از پایان ماه ژوئن.

این دومین بار در این شرکت کشیده این ترفند انجام می شود به طوری که در سپتامبر سال گذشته بیش از حد. تا کنون آن را اثبات موثر است. ببینید شما در شش ماه زمان برای Huawei P30 نرم افزار جدید (جدید) نسخه ؟

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن