یک فرمول E راننده تعویض در یک گیمر حرفه ای خود را برای مسابقه مجازی

یک فرمول E راننده شده و رد صلاحیت شده و جریمه پس از درخواست یک گیمر حرفه ای به جای خود را در طول یک مقام رسمی

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

یک فرمول E راننده شده و رد صلاحیت شده و جریمه پس از درخواست یک گیمر حرفه ای به جای خود را در طول یک مقام رسمی esports فرمول E نژاد.

دانیل Abt عضو آئودی فرمول E تیم تا به حال یک حرفه ای esports بازیکن جای خود را در طول یک مقام رسمی فرمول E esports مسابقه قهرمانی بخشی از این مسابقه در صفحه اصلی از سری. آلمانی راننده جریمه شده €10,000 (و یا نه خواسته را به یک "اهدای اجباری" به یک موسسه خیریه), رد صلاحیت از مسابقه و محروم از تمام نقاط.

مرتبط: بهترین بازی PS4

مسابقه در خانه سریال در حال وقوع است در حالی که معمولی فرمول E مسابقات باقی مانده در برگزاری با توجه به کوروناویروس. هدف آن است که به نگه داشتن طرفداران و رانندگان را سرگرم و در ارتباط با ورزش در حالی که آن را نمی توانید پیش بروید و در شکل معمول آن.

به ظاهر Abt با انگیزه بود برای فریب دادن سیستم های خود را خسته کننده شروع به سری. راننده تا به حال موفق به انتخاب کنید تا هر گونه امتیاز در چهار دور اول – این دیگر رانندگان مشکوک که Abt به نظر می رسید به طور ناگهانی تا بازی خود را و پایان سوم در یک مسابقه در روز شنبه.

سابق فرمول یک, راننده, Stoffel Vandoorne مطرح سوء ظن خود را بلافاصله پس از مسابقه (از طریق نگهبان). او گفت: "واقعا خوشحال نیست در اینجا به دلیل بود که دانیل رانندگی اتومبیل خود را و او همه چیز را خراب کرد. که مسخره بود. من سوال اگر آن را واقعا دانیل در ماشین".

دو بار آهن قهرمان Jean-Eric ورگن به توافق رسیدند. پس از مسابقه گفت: "لطفا از دانیل Abt به زوم دفعه بعد که او را, رانندگی, چون مثل Stoffel گفت: من کاملا مطمئنم که او نبود ،

مرتبط: خاک 5 به نظر می رسد شگفت انگیز بر روی ایکس باکس سری X

یک تحقیق انجام شده توسط فرمول E مقامات اعتقاد بر این است برای کشف کرده اند که Abt نشده اند می تواند پشت فرمان – به ظاهر با تشکر از یک آدرس IP را بررسی کنید. 18-year-old لورنز Hoerzing است esports پرنیان که نشسته در Abt.

Abt صادر کامل عذرخواهی (از طریق انواع مختلف) است که بار خوانده شده به شرح زیر است:

"من می خواهم برای معذرت خواهی به فرمول E, همه, طرفداران, تیم من و همکار من درایور داشتن به نام کمک از خارج در طول مسابقه در روز شنبه. من نمی آن را به عنوان به طور جدی به عنوان من باید. من به خصوص با عرض پوزش در این مورد چون من می دانم چقدر کار رفته در این پروژه در بخشی از فرمول E سازمان... من آگاه هستم که جرم دارای یک طعم غذا در دهان تلخ بود اما هرگز به معنای با هر بد نیت. البته من قبول رد صلاحیت از مسابقه. در ضمن من اهدا خواهد شد 10000 یورو برای خیریه پروژه".

Abt توییتی می گفت او را به انتشار یک بیانیه ویدئویی بیشتر به عذر خواهی و توضیح در 6pm امروز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن