چگونه برای ایجاد یک صفحه اصلی Google جفت استریو

ایجاد یک جفت استریو است یک راه عالی برای افزایش صدا با اختصاص یک هوشمند بلندگو به کانال چپ و یکی به راست. این

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

ایجاد یک جفت استریو است یک راه عالی برای افزایش صدا با اختصاص یک هوشمند بلندگو به کانال چپ و یکی به راست. این یک ترفند است که همه آمازون اکو دستگاه شده اند قادر به انجام اما شما می توانید همین کار را با گوگل دستیار بنابراین در اینجا چگونه به چگونه برای جفت کردن دو خانه های گوگل به صورت صدای استریو است.

اولین گام این است که به دریافت دو یکسان بلندگو. و با یکسان منظورم دقیقا همان مدل. که یک بیت از یک شرم, به عنوان صفحه اصلی Google مینی و گوگل لانه Mini تا حد زیادی یکسان اما نمی سازگار با هر یک از دیگر در یک جفت استریو. این روند نیز تنها با این نسخهها کار با صدا-محصولات تنها به طوری که محصولات فوق به علاوه گوگل در صفحه اصلی و صفحه اصلی Google Max, اما نه گوگل لانه Hub هوشمند صفحه نمایش.

1. شروع فرایند جفت شدن

قبل از اینکه شما شروع شما باید هر دو بلندگو است که شما می خواهید به استفاده از متصل به همان Google صفحه اصلی حساب و آنها باید در همان شبکه های بی سیم. شما باید موقعیت سخنرانان که در آن شما آنها را می خواهید.

آن را حس می کند به جای دو بلندگو فاصله خوبی از هم جدا به طوری که شما مناسب دریافت جدایی استریو و می تواند اثر شنیدن.

پس از انجام, باز کردن گوگل از صفحه اصلی برنامه را انتخاب کنید و یکی از سخنرانان که شما می خواهید برای اتصال به. تنظیمات ضربه بزنید و سپس در پایین حرکت و انتخاب جفت بلندگو. توجه داشته باشید شما فقط می توانید از جفت بلندگو گزینه اگر شما دو بلندگو از همان نوع در همان شبکه. شیر دو بلندگو است که شما می خواهید برای اتصال.

Google Home Stereo Pair Settings

2. را انتخاب کنید در سمت چپ و راست بلندگو

در حال حاضر شما نیاز به انتخاب بلندگوهای چپ و راست را. تنها موسیقی خواهد آمد از هر دو بلندگو و گوگل دستیار پاسخ آمده از بلندگوی سمت چپ پس با دقت انتخاب کنید. یک سخنران شروع خواهد شد فلش, سفید, پس انتخاب کنید که آیا این چپ یا راست بلندگو و روی بعدی ضربه بزنید; سخنران دیگر اختصاص داده شده است به طور خودکار.

ایجاد یک نام برای جفت بلندگو را انتخاب کنید که اتاق در آنها و به انجام شد ضربه بزنید.

Google Home Stereo Pair select Left or Right

3. کنترل خود را از سخنرانان

در حال حاضر زمانی که شما بازی موسیقی خود را بر روی جفت بلندگو آن خواهد آمد از هر دو بلندگو با یک اقدام به عنوان کانال چپ و یکی به راست کانال. هر گونه تغییر در حجم منعکس شده در هر دو بلندگو ،

اگر شما می خواهید برای خنثیسازی آنچه شما انجام, شما می توانید انتخاب جفت بلندگو در صفحه اصلی Google app را انتخاب کنید و تنظیمات جفت بلندگو جداگانه جفت بلندگو را انتخاب کنید و سپس از هم جدا کنید. Frustratingly این فرآیند حذف سخنران این کانال از حساب کاربری گوگل خود را, بنابراین شما باید آن را انتخاب کنید ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید و لینک تایید آن را به کار به عنوان یک دستیار صوتی دوباره.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن