علاوه بر Infinite بیش از 50 برنامه های iOS گرفتار شده اند Snooping را در کلیپ بورد خود را

روز دیگر گزارش شده است که موسیقی محبوب برنامه Infinite جاسوسی شد در پلانشت از کاربران iOS. این است که در واقع

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

روز دیگر گزارش شده است که موسیقی محبوب برنامه Infinite جاسوسی شد در پلانشت از کاربران iOS. این است که در واقع با تشکر از ویژگی های جدید در iOS 14 که در آن آن را به اطلاع کاربران هر زمان که یک برنامه دسترسی به دستگاه خود را به کلیپ بورد. در حال حاضر پس از تحقیقات بیشتر Infinite است که نه تنها در انجام این کار است.

تبلیغات

صحبت به ArsTechnica محققان Talal حاج Bakry و تامی Mysk نشان داد که Infinite بود که نه تنها در snooping را در کلیپ بورد و که بیش از 50 محبوب iOS apps شد به همان اندازه به عنوان گناه. این شامل برنامه های خبری مانند وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز و رادیو فردا و همچنین به عنوان بازی مانند نینجا میوه و PUBG تلفن همراه. برنامه های رسانه های اجتماعی نیز یافت می شود به انجام این کار مانند وایبر و Weibo.

با توجه به Mysk, "این بسیار خطرناک است. این برنامه در حال خواندن پلانشت و هیچ دلیلی برای انجام این کار. یک برنامه است که نمی باید یک فیلد برای وارد کردن متن است که هیچ دلیلی برای خواندن متن کلیپ بورد." در حالی که ما مطمئن نیستیم که چرا این برنامه ها ممکن است در تلاش برای دسترسی به کلیپ بورد خود را نامشخص است.

اما تا آنجا که Infinite نگران است این شرکت در توجیه آن گفت که آن را انجام داده بود برای جلوگیری از اسپم و بعد از آن وعده داده است که آنها خواهد بود از بین بردن این ویژگی. ما تصور کنید که برای اکثر این برنامه ها نیست دسترسی به کلیپ بورد خود را برای مخرب دلایل اما حتی پس به عنوان Mysk اشاره, واقعا وجود دارد هیچ دلیلی که چرا آنها باید دسترسی به آن را در وهله اول.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره برنامه های iOS, iOS 14 و حفظ حریم خصوصی. منبع: arstechnica



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن