بهترین نینتندو سوئیچ و سوئیچ Lite تخفیف – بسته نرم افزاری ارائه می دهد و در سوئیچ Lite

بهترین نینتندو سوئیچ و سوئیچ Lite معاملات: دست خود را بر روی کنسول های لحظه ای و کشف بهترین ارزش معاملات در سر

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

بهترین نینتندو سوئیچ و سوئیچ Lite معاملات: دست خود را بر روی کنسول های لحظه ای و کشف بهترین ارزش معاملات در سراسر هر دو اصلی نینتندو سوئیچ و سوئیچ Lite.

آیا می خواهید به شیرجه رفتن به برخی از عالی عناوین از جمله افسانه از موبایل و کامپیوتر: نفس و آخرین قسط از عبور از حیوانات با Animal Crossing: New Horizons افزایش محبوبیت? سپس شما نیاز به یک سوئیچ یا سوئیچ Lite کنسول.

خوشبختانه برای شما, شما می توانید لذت بردن از امثال ماریو و لوئیجی ذخیره کردن گوگل و البته کلاهبردار است که تام گوشه با ما انتخاب دستچین معاملات در این کنسول از جمله همراه بازی بیش از حد. به سادگی نگه داشتن اسکرول به انتخاب خود کنسول و کیسه یک قیمت عالی.


بهترین نینتندو سوئیچ معاملات

اصلی نینتندو سوئیچ است که اغلب به عنوان یک هیبرید کنسول بازی. که به دلیل بازی تطبیق پذیری آن را ارائه می دهد و اجازه می دهد سه حالت مختلف است که در آن به بازی با دستگاه. با جابجایی شادی-Con, کنترل, شما می توانید dock خود نینتندو سوئیچ و بازی در تلویزیون مانند سنتی کنسول. در flipside اتصال شادی-منفی را بر روی هر دو طرف از کنسول و بازی در حالت دستی. نیز وجود دارد رومیز حالت با صفحه نمایش با داشتن کمی متزلزل kickstand. ایده آل اگر شما به احتمال زیاد به می خواهید به بازی به عنوان یک خانواده اصلی سوئیچ اساسا ارائه می دهد دو کنترل مستقیم از جعبه می روم شما را به لذت بردن از فوق العاده چند نفره عناوین مانند سوپر ماریو Kart و Cuphead.

با توجه به جاری سهام کمبود شما پیدا کردن آن را دشوار است برای گرفتن دست خود را در تمام چربی سوئیچ به عنوان مخالف به سوئیچ Lite – و این بدان معناست که ما در حال سخت و فشرده برای پیدا کردن آن را در انبار در هر نقطه در کمتر شما می خواهید برای بررسی از لیست بسیاری در سراسر دیگر خرده فروشان مانند آمازون رسیدن به اوج £460

که گفت:, اگر شما اضافه کردن این نینتندو تبدیل به لیست دیده بان خود را در eBay شما مطلع هنگامی که Argos' فروشگاه بی بازگشت است و در حال اجرا و قادر به انجام برسانند سفارشات از سوئیچ.


منتشر شده در سال گذشته سوئیچ Lite بسته تمام لذت و جذابیت full-fat سوئیچ کنسول اما در یک جمع و جور تر منحصرا دستی طراحی شده است. برای کسانی که علاقه مند در سیم کشی به تلویزیون و باد کردن تصویر به رزولوشن بالاتر از 1080p سوئیچ Lite ارائه می دهد به طور کامل قابل حمل طراحی است که هنوز هم stuns با برخی از زرق و برق دار با کیفیت 720p گرافیک – همان شما تجربه در هنگام بازی دستی با اصلی تعویض. موجود در یک تن از رنگ ها را انتخاب کنید تا در هر دو, فیروزه ای, زرد, خاکستری یا جدید مرجان سایه.

به دنبال گرفتن دست خود را بر روی نینتندو سوئیچ Lite کنسول برای آن ارزانترین رفتن قیمت ؟ در حالی که نه یک تخفیف بزرگ, شما می توانید انتخاب کنید تا به رنگ زرد تغییر Lite از ShopTo برای £199.85 اجازه می دهد خریداران به انتخاب کنید تا بدون پرداخت اضافی برای یک همراه بازی بیش از حد.

اگر شما می خواهید به پرتاب در یک بازی بنابراین شما باید چیزی به بازی به عنوان به زودی به عنوان نام تجاری خود را جدید سوئیچ Lite کنسول می رسد Super Smash Bros یک آمار در مورد اعتماد, بررسی با صرفه جویی در £7.99 کردن بازی. پرداخت فقط £239 برای این کنسول و بازی ترکیب شده است.

البته بسیاری را نیز وسوسه می شود با نام تجاری جدید مرجان سوئیچ Lite که نینتندو رونمایی در اوایل این سال است. در آینده یک واکشی صورتی رنگ مرجان سوئیچ Lite در حال حاضر در دسترس برای خرید آن RRP £199 – همدم مناسب برای ساعت های بسیاری را صرف خود را در جزیره در Animal Crossing: New Horizons.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن