چه تفاوت بین Microsoft Surface رفتن و رفتن سطح 2?

مایکروسافت به تازگی راه اندازی جدید سطح به 2 به روز رسانی به آن مقرون به صرفه ترین ویندوز 10 قرص. آن را نمی م

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

مایکروسافت به تازگی راه اندازی جدید سطح به 2 به روز رسانی به آن مقرون به صرفه ترین ویندوز 10 قرص.

آن را نمی ممکن است شده اند اما سطح رفتن بود علاوه بر خوش آمدید به سطح خط. آن را یک تبلت مقرون به صرفه است که نگاه بزرگ و فوق العاده جمع و جور در طراحی آن است.

اما چگونه است که مایکروسافت آن را تغییر این زمان در اطراف ؟ جدید سطح به 2 در دسترس خواهد بود برای 399 $/£399 از مارس 12 و در اینجا چگونه آن را در مقایسه با سلف خود.

سطح به 2 به نظر می رسد مانند سطح Go – فقط با یک صفحه نمایش بزرگتر

بصری سطح به 2 است که بسیار نزدیک به متن اصلی – و با توجه به باقی می ماند که خوب به دنبال دستگاه ما به هیچ وجه اذیت در مورد این.

یکی وجود دارد قابل توجه ارتقاء هر چند – صفحه نمایش در حال حاضر کمی بزرگتر از 10 اینچ پنل به 10.5 اینچی یکی است. به نظر می رسد مایکروسافت در حال کاهش گودی اطراف صفحه نمایش برای رسیدن به این هدف و با توجه به حاشیه اطراف صفحه نمایش نسبتا سنگین قبل از این بسیار خوش آمدید طراحی شیفت.

هنوز 0.5 اینچ افزایش می کند و احساس می کنید جزئی و آن را جالب به سطح به 2 در دست ما برای دیدن اینکه آیا آن را می سازد تفاوت قابل توجه. این سطح به 2 باقی خواهد ماند و در پایان کوچکتر از بزرگتر تبلت های بازار با iPad Pro با شروع از 11 اینچ و ارائه 12.9 اینچ مدل بیش از حد.

مانند Go, the Go 2 دارای یک پایه است که می تواند موسیقی پاپ اگر شما در حال کار در یک میز. آن را نیز حفظ USB-C پورت در سمت برای شارژ و داده ها.

مایکروسافت هنوز هم خواستار این یک سرفیس صفحه نمایش 3:2 نسبت ابعاد و 1800 x 1200 قطعنامه. صفحه نمایش لمسی نیز باقی مانده است سازگار با سطح قلم خط خطی و نقاشی.

مربوط به: سطح کتاب 3

Surface Go 2

وجود دارد مقدار زیادی از پیشرفت های داخلی با سطح برو 2

تا زمانی که ما دریافت Microsoft Surface برو 2 در دست ما, ما نمی خواهد بود قادر به گرفتن یک ایده از چه مقدار سریع تر یا طولانی مدت آن است که از سلف خود مایکروسافت داده است برخی از آمار اساسی برای ما به کار با

برای مثال اینتل پنتیوم طلا چیپ ست که دریافت انتقاد در سطح اصلی رفتن است که هنوز هم در اینجا در حالت پایه با این حال پرداخت بیشتر ($629) و شما 8-generation Intel Core M گزینه است. به گفته مایکروسافت این باید عملکرد افزایش به 64 درصد است اما ما باید آن را آزمایش خودمان را به مطمئن شوید. وجود دارد LTE پشتیبانی بیش از حد. رم گزینه بروید تا 8GB با ذخیره سازی در محدوده 64 gb eMMC برای 128GB SSD.

یکی دیگر از بهبود تبلیغ نام تجاری بهتر است عمر باتری هر چند در این مرحله معلوم نیست که چقدر فوق العاده استقامت ما را ببینید.

شما هنوز هم نمی خواهد پیدا کردن نوع پوشش در جعبه با سطح برو 2

در حالی که این تبدیل به امری عادی برای تمام محصولات سطح انتظار نیست برای پیدا کردن یک نوع پوشش (مایکروسافت صفحه کلید دستی پیوست) جعبه با رفتن 2. ممکن است وجود دارد مقدار زیادی از بسته های نرم افزاری ارائه دو اما به طور پیش فرض شما باید به پوسته فوق العاده برای کسانی که کلید.

مایکروسافت گفت این, همراه با لوازم جانبی دیگر در دسترس خواهد بود در یک دسته از رنگ سیاه و قرمز و آبی به طور دقیق.

مربوط به: سطح به بررسی

سطح به 2 بهتر شده است و به میکروفون و دوربین بهبود

یکی از به روز رسانی خواهد شد که در حال حاضر به احتمال زیاد به نظر می رسد خیلی بیشتر مهم است ارتقاء داده شده برای دوربین ها و میکروفن. مایکروسافت اضافه شده است دو استودیو میکروفون و گفت: 5MP front camera بهبود یافته برای نور کم مکالمه تصویری.

وجود دارد یک برنامه جدید برای دوربین هم که مایکروسافت گفت: باید "آن را آسان به اسکن اسناد و وایت برد های هوشمند – این که آیا شما در حال به اشتراک گذاری یادداشت ها از یک جلسه و یا تبدیل در مشق شب."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن