انتشار کتاب براساس کاربری آن

بوکترا در گزارشی از کتاب صوتی وضعیت فروش کتاب در هند معتقد است که بیشتر کتاب ها ، به ویژه کتاب های تجاری به به

توسط POSHTIBANNEWS در 5 مهر 1399
بوکترا در گزارشی از کتاب صوتی وضعیت فروش کتاب در هند معتقد است که بیشتر کتاب ها ، به ویژه کتاب های تجاری به بهانه وجود م institسسات تحقیقاتی به فروش می رسند که این روزها به دلیل کاهش دانش آموزان ، سرعت آن کاهش یافته است.

کتاب صوتی کودکان

کتابهای تجاری هندوستان که برای تجارت کتاب صوتی کودکان در هند نوشته می شوند ، معمولاً شرایط خاصی را توصیف می کنند که فقط مربوط به خود هند است و به عنوان اصول آموزش تجارت کتاب صوتی در اقتصادهای پیشرفته چندان کتاب صوتی کودکان مورد استفاده قرار نمی گیرد. یکی از پرفروش ترین کتاب صوتی کودکان کتاب های این روزهای هند ، کتاب های درسی است که نشان می دهد حتی کتاب های انگلیسی نیز با توجه به کاربرد آنها منتشر می شوند.

دانلود کتاب صوتی رمان های معروف

Rishiksha Tikrisnan ، استاد استراتژی سازمانی دانلود کتاب صوتی رمان های معروف و سیاست گذاری در دانشگاه IOM در بنگلور و نویسنده بالاترین رتبه در فهرست پرفروش ترین ها از هند به جوگاد تا نوآوری سیستماتیک ، می گوید: کتاب های درسی تبدیل شده اند. جانانتا نوت ، رئیس دانشکده تجارت Globesin ، گفت: "کالج های هند وقت کمی دانلود کتاب صوتی رمان های معروف برای تحقیق و نوشتن یک کتاب پیشگامانه با تجزیه و تحلیل جدی دارند." در عوض دانلود کتاب صوتی رمان های معروف، آنها کتابهای درسی می نویسند که کتاب صوتی نسخه های دقیق تری از کتاب صوتی آنچه در کلاس تدریس می کنند ، است. این کتابها معمولاً تجزیه و تحلیل قوانین داخل هند است و از آنجا که استانداردها و عملکرد هر کشور متفاوت است ، این کتابها اساساً برای خوانندگان خارج از هند بی ربط هستند.

دانلود کتاب صوتی روانشناسی

راوی آرون دانلود کتاب صوتی روانشناسی، استاد دانشکده بازرگانی جان هاپکینز کتاب صوتی، دلایل بیشتری برای عملکرد ضعیف مدارس بازرگانی در هند ارائه می دهد. وی گفت: "جهان دوست دارد در مورد سازمان های موفق كه درخشش خاص خود را دارند - از جمله اپل ، گوگل ، گلدمن - یا دانلود کتاب صوتی روانشناسی چهره های جهانی - مانند برانسون ، جابز ، گیتس و بلانكفاین بخواند." خواننده کتابهای تجاری در اروپای شرقی یا تایلند ممکن است بخواهد از آنچه در اکوسیستم تجاری مورد نظرشان اتفاق می افتد بداند ، اما هند قطعاً آن اکوسیستم دانلود کتاب صوتی روانشناسی نیست. وقتی استادان هندی به خارج از کشور می روند ، دید گسترده تری از جهان کتاب صوتی پیدا می کنند. نیرمالیا کومار ، استاد بازاریابی گفت: "نویسندگان هندی که در خارج از هند زندگی می کنند با آنچه مدیران می خواهند هم دانلود کتاب صوتی روانشناسی در داخل و هم خارج از هند بخوانند بیشتر آشنا هستند." اطلاعات بیشتر در اینجا
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن