برنده و بازنده: اپل WWDC طول می کشد تا سال 2020 توسط طوفان اما در اینتل هزینه

آن شده است یک جهنم از یک هفته در دنیای فناوری با اپل پرتاب همه چیز اما سینک آشپزخانه در توسعه دهندگان در آن سا

توسط POSHTIBANNEWS در 8 تیر 1399

آن شده است یک جهنم از یک هفته در دنیای فناوری با اپل پرتاب همه چیز اما سینک آشپزخانه در توسعه دهندگان در آن سالانه WWDC سخنران و EFF در نظر گرفتن استثنا به گوگل خرید برنامه ریزی شده از Fitbit.

اما در دریا از همه چیز براق بوده و یکی برنده و یکی خیلی غمگین بازنده است.

برنده: اپل برای iOS 14 و تقریبا هر چیز دیگری در WWDC سال 2020

اپل WWDC یک رویداد مهم در هر فن آوری فن تقویم. از آن جایی که این شرکت پرده آن آخرین نرم افزار و امکانات برای توسعه دهندگان ارائه طرفداران دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن در آنچه انتظار می رود برای شرکت بعدی مک بوک و آیفون و دیگر دستگاه های عمده است.

اما مگر اینکه شما می دانید اصطلاحات می توان آن را کمی خشک – حتی ما در اینجا در مورد اعتماد, بررسی, تلاش برای به دست آوردن در مورد هیجان زده اپل با استفاده از یک فونت جدید در iOS. در این سال بود مورد هر چند. در WWDC سال 2020 اپل پرده برداری از برخی از بزرگترین به روز رسانی در سال است. این شامل اصلاحات فراگیر به iOS 14, iPadOS 14, WatchOS 7 و بسیار مورد نیاز علاوه بر این از ایکس باکس تطبیقی پد پشتیبانی به بازی خود را ارائه.

اما در این مجموعه از به روز رسانی آن نیز کاهش یافته است یک بمب بزرگ: شایعات درست آن است که راه اندازی یک خط جدید خود را با نام تجاری محاسبات تراشه های خود را برای iMac و مک بوک و دستگاه های.

به درستی به نام اپل سیلیکون اخبار یک تغییر بزرگ برای این شرکت است. آن را ببینید اپل به آرامی مهاجرت آن iMac و مک بوک خاموش اینتل بر روی این شرکت خود را با نام تجاری تراشه های بیش از دو سال آینده. ما را دیده اند هر شرکت مشخصات تراشه در عین حال همه ما می دانیم این است که آنها ARM-based و ساخته شده است در همان مشترک معماری به عنوان اپل موجود یک سری پردازنده استفاده می شود که در آن اپل و دستگاه های آی فون.

اپل ادعا می کند این است که یک معامله بزرگ است که به شما اجازه آن را ارائه کاربران جهانی برنامه های که اجرا در سراسر همه سخت افزار خود را. اگر آن را خیلی زود به تماس اگر تراشه خواهد بود یک موفقیت حرکت دستگیر کل صنعت توجه و سمان اپل را به عنوان محل این هفته برنده است.

مرتبط: بهترین مک بوک

بازنده: Intel, اما آن را سخت مورد آن

در حالی که شرکت اپل, اخبار, است, عالی, این به آن معنا اینتل خواهد از دست دادن کسب و کار. اپل نیست بزرگترین بازیکن در لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی در حال حاضر حسابداری برای 9 درصد از بازار با توجه به بسیاری از تحلیلگران تخمین می زند. اما آن را به اندازه کافی بزرگ به ترک یک دندانه در اینتل درآمد. به همین دلیل است که همراه با کمبود دیگر اخبار منفی در فن آوری شرکت به دست آورده به عنوان محل این هفته بازنده است.

اما در دراز مدت ما می توانید ببینید اینتل که زحمت. این شرکت در حال حاضر روشن ساخته شده است را نمی بیند سطح مصرف کننده لپ تاپ تراشه های خود را به عنوان طولانی مدت آینده. آن را با تمرکز بر تأمین انرژی مراکز داده در حال اجرا ابر و وارد شدن به گرافیک آن Xe خط. اینتل گفت: به همان اندازه در آن بیانیه ای در مورد اپل سیلیکون است که به آن فرستاده شده به بررسی مورد اعتماد در اوایل این هفته. با خود ببر دریاچه تراشه ظاهر شرکت و اقبال می تواند تغییر در آینده بسیار نزدیک به عنوان به خوبی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن