هشدار: مراقب این بیل کلاهبرداری

بیماری همه گیر کوروناویروس بسیاری از مردم نگران امور مالی خود و تلاش برای آویزان کردن بر روی هر پنی. کلارک هاو

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

بیماری همه گیر کوروناویروس بسیاری از مردم نگران امور مالی خود و تلاش برای آویزان کردن بر روی هر پنی. کلارک هاوارد کارشناس پول می گوید که کلاهبرداری است که در حال حاضر در حال افزایش است که می تواند به شما هزینه پول اگر شما مراقب باشید وجود دارد. و معمولا ً به شرکتی که در آن شما مشتری می کنید گره خورده است.

کلارک می خواهد شما را به حفاظت از امور مالی و اطلاعات شخصی خود را به طوری که کلاهبرداری مانند این شما را از نظر مالی خراب نیست.

در این مقاله، ما بیش از آنچه که این کلاهبرداری لایحه به نظر می رسد و چگونه شما می توانید خودتان محافظت می کند.

به ونه ی اومدی چیه؟

یکی از کلاهبرداری در حال افزایش امروز چیزی است که به عنوان "به اهبت" شناخته شده است: شما می توانید یک ایمیل، متن و یا تماس تلفنی از کسی که به عنوان یک جمع کننده لایحه نما می گویند که شما بزهکار دریافت کنید.

زمان بندی چنین کلاهبرداری می تواند بدتر نمی شود، کلارک می گوید:

مردم الان کمی از هم پاشیده شده، می گوید. ممکن است شما در جریان ماندن با صورتحساب هایتان مشکل داشته اید، یا فقط از نظر عاطفی خودتان نیستید. و بنابراین کلاهبرداها از این کار سوء استفاده می کنند و سعی می کنند برای صورتحساب های که به شما بدهکار نیست، پول را به دروغ از شما خارج کنند."

چگونه به پیش وادی کلاهبرداری کار می کند

در کلاهبرداری به این پیشوا، کلاه بردار کسی را که برای یک سازمان خاص کار می کند - معمولا یک شرکت بزرگ را جابه جا می کند. کلاهبرداري براي شما يک متن يا ايميل با يک لينک و دستورالعمل ارسال خواهد کرد تا از آن براي پرداخت صورتحساب بزهکارتان استفاده کند. اگر روی لینک کلیک کنید، به وب سایت ی که شبیه به یک شرکت است و در آن مشتری باشید، برده می شود.

کلارک می گوید جنایتکاران در تلاش برای شما به:

  • وارد حساب کاربری خود شوید که به آنها امکان دسترسی به اطلاعاتی را می دهد که نمی خواهید داشته باشد.
  • اطلاعات مالی خود را وارد کنید به پورتال پرداخت، که می تواند اجازه دهد آنها را سرقت پول از حساب کاربری شما.

کلارک می گوید: «بدترین بخش این است که شما به آن سازمان مشروع پول بدهکار نیستید، اما شما را به باور داشتن شما توسط کلاهبرک ها، مدیون این کار می کنید.»

2 راه برای محافظت از خودتان در برابر کلاهبرداری به این اهوراد

کلارک می گوید برای محافظت از خود تان در برابر کلاهبرداری به این اهوراد و اطمینان حاصل کنید که پول خود را از طریق سرقت آنلاین از دست ندهید.

تبلیغات

1. هرگز بر روی یک لینک پرداخت داخل یک متن یا ایمیل کلیک کنید

"هر زمان که شما دریافت یک متن و یا ایمیل از هر کسی که می گویند که شما پول بدهکار, حتی اگر آن را ممکن است حلال, هرگز, هرگز,هرگز بر روی لینک کلیک کنید تا در داخل آن متن و یا ایمیلپرداخت . چون حتی اگر این لایحه ای باشد که به شما بدهکار است، ممکن است منبعی نامشروع باشد که می خواهد به شما لایحه کند." کلارک می گوید.

2. پرداخت صورتحساب خود را آنلاین با رفتن به وب سایت خودتان

شرکت ها آن را آسان به پرداخت صورتحساب خود را آنلاین این روزها از جمله لینک پرداخت در مکاتبات خود را، اما کلاهبردار انجام همان چیزی است. موضوع این است که "وقتی روی آن لینک کلیک می کنید، به جای اینکه به جایی که می خواهید بروید، می توانید در سایت شبیه کلاهبردار بروید." کلارک می گوید.

برای جلوگیری از فریب، هنگامی که می خواهید به پرداخت آنلاین صورتحساب، مطمئن شوید که شما"نوعدر آدرس وب برای آن کسب و کار و رفتن وجود دارد خودتان ،" او می گوید.

هنگامی که شما در وب سایت شرکت خاص، تایید برای خودتان:

  • -چه تعادلی داشته باشيد
  • چه با هر گونه اتهامات گذشته مواجه می شود

فکر نهایی

بسیاری از ما روزانه تن از ایمیل دریافت می کنید و ممکن است دشوار باشد که می دانیم که مشروع است. اما ارزش آن را به وقت خود را زمانی که شما در سراسر لایحه آنلاین اجرا کنید.

محتوای بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن