شما احتمالا در حال حاضر دیده Facebook آواتار رویه در خوراک خبری خود را – آنها شبیه جوش-رایگان plasticised نسخه از آمپول خود را با دقت mortis لبخند می زند. اما در میان بسیاری از کسانی که پوزخند چهره شما اغلب می توانید نقطه و حتی بیشتر شوم پست در مورد "خطرات پنهان" از واکسن و 5G.
این آواتار نیست تنها ترفند جدید ما به احتمال زیاد برای دیدن از Facebook در هفته آینده – شرکت به تازگی به دست آورد Giphy و همچنین راه اندازی جدید "Facebook مغازه" ویژگی های خوراک خود را به زودی پر از cutesy تصاویر متحرک و تجاری تات. اما این پست شاد نمی تواند پنهان کردن این واقعیت است که اطلاعات غلط هنوز هم در حال پراکنده در سراسر پلت فرم.
در اوایل این ماه یک تریلر برای آینده "مستند" به نام Plandemic بود و کثیرالانتشار در سراسر Facebook, که در آن یک بی اعتبار virologist حدس است که میلیاردرهای ایجاد Covid-19 به افزایش واکسن فروش. Facebook حذف این ویدئو بود اما هنوز هم دیده می شود نزدیک به 2 میلیون نفر با توجه به روند دیجیتال.
مرتبط: چگونه برای حذف Facebook account
در تلاش برای مبارزه با این نوع از فعالیت Facebook تا به حال نورد از یک "برچسب هشدار دهنده" در فیلم است که به طور بالقوه حاوی اطلاعات غلط با 50 میلیون استفاده می شود تا کنون. زوکربرگ تایید در یک CBS مصاحبه که این برچسبها در حدود 95% موثر در منع مردم از باز کردن لینک – اما این رقم هنوز هم به اندازه کافی برگ اتاق تکان دادن برای 5 درصد بر نرخ وجود دارد احتمالا جعلی پست وجود دارد که نشده با برچسب.
مشکل این است که Facebook ایجاد شد به طوری که مردم می تواند به اشتراک گذاری احمقانه تعطیلات, جرقه بزند و بینش به زندگی خود را – آن را طراحی شده به دقت تست قابلیت اطمینان از یک منبع. از آنجا که این خبر جعلی ویروسی می تواند در سراسر Facebook در راه همان است که یک شوخی تصویری و یا یک گربه GIF می تواند دستیابی به اینترنت بد نامی.
مرتبط: چگونه برای جلوگیری از Facebook ردیابی مرور وب خود را
و در حالی که اخبار ناشران منوط به قوانین اطراف راستگو, گزارش, Facebook نیست چرا که وجود یک تار حقوقی خط بین مسئولیت شرکت و فرد ارسال اطلاعات غلط.
در آغاز این هفته, مارک زوکربرگ به حال بحث با اتحادیه اروپا صنعت رئیس تیری برتون که گفت که برای توقف گسترش خبر جعلی توقف با زوکربرگ خود را. و مگر مدیر عامل شرکت شروع به تلاش کمی سخت تر برای مبارزه با deep-تقلبی و اطلاعات غلط او می تواند به صورت جدی برخی از قوانین جدید است.
Facebook گزارش درآمد از $4.9 میلیارد دلار در سه ماهه اول این سال و پس از آن باید منابع کافی برای مقابله با این موضوع – و اگر آن را نمی کند پس شاید آن می تواند برخی از تلاش آن را قرار دادن به تجاری امکانات و قشنگ آواتار و هدف آنها را در مبارزه با اخبار جعلی به جای.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- OnePlus 8T به راک آندروید 11 و 120Hz صفحه نمایش – گزارش
- به روز رسانی گوگل کروم می تواند کار از خانه به مراتب کمتر استرس زا 88801100011088 <strong>با بسیاری از مردم تنظیم به کار از خانه، زبانه های مرور وب ما اغلب ترکیبی از تلاش های شخصی و حرفه ای است. در حالی که شما ممکن است نیم دوجین سایت های خرید باز، شما ممکن است در حال تحقیق در پروژه ها، کار در اسناد گوگل، ارسال ایمیل وب و همه چیز را در میان (بله، حتی <em>که).</em></strong> در حال حاضر گوگل نورد از به روز رسانی جدید است که به کاربران کروم کمک خواهد کرد که بهتر تعادل کار / زندگی عادات مرور خود را. در میان به روز رسانی ها گروه های زبانه جدید، که می تواند برچسب و رنگ کد گذاری شده است و می تواند به کاربران اجازه می دهد برای جدا کردن کسانی که برای کار و کسانی که برای مقاصد شخصی استفاده می شود. الکسی آینسلی، مدیر UX برای کروم در یک وبلاگی می نویسد: «گروه های زبانه به شما کمک می کنند که زبانه های خود را به صورت بصری بر اساس موضوع یا وظیفه-مانند کار یا خرید—یا حتی اولویت تشخیص دهند.» "حالا شما می توانید فرو ریختن و گسترش گروه های زبانه خود را، بنابراین آن را آسان تر برای دیدن آنهایی که شما نیاز به دسترسی به. این محبوب ترین درخواست ویژگی ما از کسانی که از شما با استفاده از گروه های زبانه شنیده بود، و همانطور که ما شروع به نورد از این قابلیت، ما امیدواریم که شما آن را امتحان کنید." <strong>مرتبط: بهترین لپ تاپ 2020</strong> آن گروه ها را می توان در راحتی کاربر گسترش داد و متراکم کرد، به این معنی که به مراتب کمتر درهم و برهمی در هنگام مرور و پیدا کردن دسته ها آسان تر است. این ویژگی برای اولین بار در ماه مه اعلام شد و کاربران کروم در چند ماه اخیر آن را در بتا آزمایش می کنند. در حال حاضر آن را برای توده ها آماده است و در حال ورود به روز رسانی در هفته های آینده، که همچنین شامل توانایی پر کردن PDFs و ذخیره آنها را به طور مستقیم در داخل مرورگر. گوگل می گوید برخی ابزارهای پشت پایان را اضافه کرده است که منجر به بارگذاری صفحات 10 درصد سریع تر از قبل خواهد شد. بهینه سازی هدایت شده پروفایل برای اطمینان از «عملکرد-بحرانی ترین بخش های کد می تواند سریع تر اجرا شود» طراحی شده است. به همین ترتیب، Tab Throttling اطمینان حاصل شود که آن زبانه ها در حال اجرا در پس زمینه به همان اندازه در راه منابع مصرف نمی کند. در جای دیگر، در بتا، گوگل توانایی پیش نمایش زبانه ها را با شناور شدن بر روی آن ها معرفی می کند که اگر زبانه های متعددی از همان سایت باز داشته باشید، پیدا کردن آنچه به دنبال آن خواهید بود را آسان تر کند. کریس اسمیت کریس اسمیت یک روزنامه نگار فناوری آزاد برای یک میزبان از نشریات فناوری بریتانیا، از جمله بررسی های مورد اعتماد است. او در فلوریدای جنوبی، ایالات متحده آمریکا مستقر است. ... بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر
- یوتیوب را 24 ساعته نمایش رکورد شکسته توسط Blackpink را 'چگونه شما می خواهم که
- نمی توانیم آیفون SE? این صفحه 3a فقط به حال یکی دیگر از کاهش قیمت
- اینتل ببر دریاچه پردازنده خواهد شد از ویژگی های تراشه مبتنی بر حفاظت از نرم افزارهای مخرب
- ویژگی های حریم خصوصی iOS 14 می تواند درآمد تبلیغ فیس بوک 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان.تبلیغاتآنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن این شرکت هشدار تبلیغ کنندگان خود را که آنها در واقع ممکن است در نهایت دیدن افت 50٪ در درآمد. دلیل این است که در iOS 14، اپل به کاربران این گزینه را می دهد تا از ردیابی تبلیغات کاربران در سراسر برنامه ها و وب سایت ها جلوگیری کنند. در نتیجه کاربران احتمالا ً شروع به دیدن تبلیغات کمتر هدفمند/شخصی شده خواهند کرد.به گزارش فیس بوک، «در حالی که کمی کردن تاثیر بر ناشران و توسعه دهندگان در این مرحله با ناشناخته های زیادی دشوار است، در آزمایش شاهد کاهش بیش از 50 درصدی درآمد ناشر شبکه مخاطبان زمانی بوده ایم که شخصی سازی از کمپین های نصب آگهی تلفن همراه حذف <em>شد. در واقعیت،</em> تاثیر بر شبکه مخاطبان بر iOS 14 ممکن است بسیار بیشتر باشد، بنابراین ما در حال کار بر روی استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت برای حمایت از ناشران از طریق این تغییرات هستیم."iOS 14 در حال حاضر برای انتشار این پاییز آینده احتمالا در کنار اعلام آی فون آینده اپل 12 دستگاه میله. <!-- Web Push subscription button--> در زمینه اپل >تلفن همراه. اطلاعات بیشتر در مورد فیس بوک, iOS, Ios 14 و حریم خصوصی. منبع: 9to5mac <i></i> 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ کنندگان معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان. آنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن شرکت هشدار [...]
- 8.11.20 Watch out for these bill scams; Insurance company access to your medical records
- بهترین راه برای فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل
- بازگشت به ورزشگاه این شنبه ؟ در اینجا بالا انتقالها تناسب اندام برای هر بودجه
- Adobe فقط پرده برداری تن از ویژگی های جدید برای آن Creative Cloud تصویری نرم افزار از جمله ProRes خام پشتیبانی