فراموش Gif و آواتار Facebook نیاز به کار در آن خبر جعلی مشکل

شما احتمالا در حال حاضر دیده Facebook آواتار رویه در خوراک خبری خود را – آنها شبیه جوش-رایگان plasticised نسخه

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

شما احتمالا در حال حاضر دیده Facebook آواتار رویه در خوراک خبری خود را – آنها شبیه جوش-رایگان plasticised نسخه از آمپول خود را با دقت mortis لبخند می زند. اما در میان بسیاری از کسانی که پوزخند چهره شما اغلب می توانید نقطه و حتی بیشتر شوم پست در مورد "خطرات پنهان" از واکسن و 5G.

این آواتار نیست تنها ترفند جدید ما به احتمال زیاد برای دیدن از Facebook در هفته آینده – شرکت به تازگی به دست آورد Giphy و همچنین راه اندازی جدید "Facebook مغازه" ویژگی های خوراک خود را به زودی پر از cutesy تصاویر متحرک و تجاری تات. اما این پست شاد نمی تواند پنهان کردن این واقعیت است که اطلاعات غلط هنوز هم در حال پراکنده در سراسر پلت فرم.

در اوایل این ماه یک تریلر برای آینده "مستند" به نام Plandemic بود و کثیرالانتشار در سراسر Facebook, که در آن یک بی اعتبار virologist حدس است که میلیاردرهای ایجاد Covid-19 به افزایش واکسن فروش. Facebook حذف این ویدئو بود اما هنوز هم دیده می شود نزدیک به 2 میلیون نفر با توجه به روند دیجیتال.

مرتبط: چگونه برای حذف Facebook account

در تلاش برای مبارزه با این نوع از فعالیت Facebook تا به حال نورد از یک "برچسب هشدار دهنده" در فیلم است که به طور بالقوه حاوی اطلاعات غلط با 50 میلیون استفاده می شود تا کنون. زوکربرگ تایید در یک CBS مصاحبه که این برچسبها در حدود 95% موثر در منع مردم از باز کردن لینک اما این رقم هنوز هم به اندازه کافی برگ اتاق تکان دادن برای 5 درصد بر نرخ وجود دارد احتمالا جعلی پست وجود دارد که نشده با برچسب.

مشکل این است که Facebook ایجاد شد به طوری که مردم می تواند به اشتراک گذاری احمقانه تعطیلات, جرقه بزند و بینش به زندگی خود را آن را طراحی شده به دقت تست قابلیت اطمینان از یک منبع. از آنجا که این خبر جعلی ویروسی می تواند در سراسر Facebook در راه همان است که یک شوخی تصویری و یا یک گربه GIF می تواند دستیابی به اینترنت بد نامی.

مرتبط: چگونه برای جلوگیری از Facebook ردیابی مرور وب خود را

و در حالی که اخبار ناشران منوط به قوانین اطراف راستگو, گزارش, Facebook نیست چرا که وجود یک تار حقوقی خط بین مسئولیت شرکت و فرد ارسال اطلاعات غلط.

در آغاز این هفته, مارک زوکربرگ به حال بحث با اتحادیه اروپا صنعت رئیس تیری برتون که گفت که برای توقف گسترش خبر جعلی توقف با زوکربرگ خود را. و مگر مدیر عامل شرکت شروع به تلاش کمی سخت تر برای مبارزه با deep-تقلبی و اطلاعات غلط او می تواند به صورت جدی برخی از قوانین جدید است.

Facebook گزارش درآمد از $4.9 میلیارد دلار در سه ماهه اول این سال و پس از آن باید منابع کافی برای مقابله با این موضوع – و اگر آن را نمی کند پس شاید آن می تواند برخی از تلاش آن را قرار دادن به تجاری امکانات و قشنگ آواتار و هدف آنها را در مبارزه با اخبار جعلی به جای.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن