یوتیوب در نهایت به معرفی تصویری فصل به آن را آسان تر به تماشای فیلم

اگر شما تا کنون دیده اید یک فرم ویدیو یوتیوب و یا آموزش شما ممکن است متوجه است که در این ویدئو توضیحات خالق مم

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

اگر شما تا کنون دیده اید یک فرم ویدیو یوتیوب و یا آموزش شما ممکن است متوجه است که در این ویدئو توضیحات خالق ممکن است لینک مقایسه به طوری که کاربران می توانید به طور مستقیم به بخشی از تصویری است که آنها می خواهند برای رفتن به. برای مثال آنها می توانید جست و خیز کردن در مقدمه و یا پرش به بخشی از آموزش است که آنها علاقه مند هستند.

تبلیغات

این لزوما کارآمد ترین روش در اطراف, اما آن کار می کند. اما خوشبختانه یوتیوب شنیده است درخواست از کاربران آن و پس از اعلام کرد که آنها در حال حاضر نورد ویدیو فصل. یوتیوب شده است تست کردن این ویژگی در حالی که برای در حال حاضر و به نظر می رسد که با توجه به بازخورد این شرکت تصمیم گرفتند آن را یکی از ویژگی های دائم.

پس چگونه کار می کند ؟ این فصل قابل مشاهده خواهد بود در پایین پخش ویدئو را نشان می دهد و برچسب زمانی است که کاربران می توانند با کلیک بر روی پرش به آنها به طور مستقیم. اما ما باید توجه داشته باشید که این است که به طور کامل از ویژگی های اختیاری و تصویری سازندگان نیاز به آن را به صورت دستی پس از ویدئوها ممکن است امکان استفاده از آن.

ویدیو جدید فصل ویژگی باید نورد برای نسخه وب از یوتیوب همراه با سیستم عامل iOS و Android apps, بنابراین نگه داشتن چشم را برای آن اگر این برای تلفن های موبایل مانند چیزی است که شما ممکن است علاقه مند در.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره یوتیوب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن