آینده Google Chrome به روز رسانی می تواند به اثبات می شود یک محافظ باتری

در حالی که گوگل کروم یک مرورگر فوق العاده از لحاظ امکانات و ادغام تنگ با های مختلف آن محصولات و خدمات وجود دار

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

در حالی که گوگل کروم یک مرورگر فوق العاده از لحاظ امکانات و ادغام تنگ با های مختلف آن محصولات و خدمات وجود دارد این است که هیچ انکار که کروم گناه بودن منابع گراز از نظر مصرف حافظه و همچنین تخلیه بر روی دستگاه اجرا می شود که در یک باتری مانند لپ تاپ ها.

تبلیغات

با توجه به TheWindowsClub آنها را کشف کرده اند برخی از تغییرات است که گوگل می تواند به کروم است که می تواند کمک به صرفه جویی در مصرف باتری در یک راه بزرگ است. این می آید در قالب یک ویژگی آزمایشی است که محدودیت های جاوا اسکریپت تایمر خواب بیدار در پس زمینه صفحات وب به فقط یکی از خواب بیدار در هر دقیقه است.

این است که در واقع یک ویژگی که اپل شاغل در سیاحت اکتشافی در افریقا, بنابراین آن را به خوبی ببینید که کاربران کروم می تواند به طور بالقوه توانید از ویژگی های به عنوان به خوبی. پس این به چه معنی برای کاربران نهایی? شبیه به برنامه پس زمینه تازه با محدود کردن تعداد جاوا اسکریپت, پی, یو پی اس در زبانه ها در پس زمینه به این معنی است که کروم را با استفاده از منابع کمتر و در نوبه خود می تواند کمک به صرفه جویی در عمر باتری.

به نظر می رسد که گوگل را آزمایش کرده است این ویژگی را برای دیدن تاثیر آن بر عمر باتری است که قادر می سازد از ویژگی های آن می تواند در نهایت صرفه جویی در کاربران به اندازه 2 ساعت عمر باتری با 36 زمينه زبانه ها باز است. البته مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد بسته به چه چیز دیگری شما انجام می دهند, اما آن را هنوز هم خیلی خبر خوبی همه یکسان است.

مانند ما گفت: از ویژگی های است که در حال حاضر هنوز در فاز آزمایشی, اما اگر شما کروم 86, شما می توانید آن را فعال کنید با تایپ کنید chrome://flags را در نوار آدرس نگاه کنید برای دریچه گاز جاوا اسکریپت تایمر و آن را فعال کنید.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره کروم و گوگل. منبع: اخبار.thewindowsclub



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب