مدارس در حال اجرا از لپ تاپ

در آن روز، صاحب یک کامپیوتر لوکس بود. این روزها، تقریبا ً به یک ضرورت برای انجام کار و دریافت آموزش برای دانش

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

در آن روز، صاحب یک کامپیوتر لوکس بود. این روزها، تقریبا ً به یک ضرورت برای انجام کار و دریافت آموزش برای دانش آموزان تبدیل شده است. در حالی که کامپیوترهای قرض گرفته شده از کتابخانه ها امکان ی بود، به دلیل پاندمی کوروناویروس که مدارس را مجبور به انجام کلاس های آنلاین کرده است، سخت تر شده است.

تبلیغات

این بدان معنی است که دانش آموزان تقریبا نیاز به یک کامپیوتر برای ادامه تحصیل خود را، اما متاسفانه، به نظر می رسد که مدارس شروع به اجرا از آنها. بنابر گزارشی از آکسیوس، به نظر می رسد که بسیاری از دبیرستان های ایالات متحده شروع به اجرای از لپ تاپ برای ارائه دانش آموزان است که کمک خواهد کرد که آنها را از خانه تحصیل و شرکت در کلاس های آنلاین.

ظاهرا فروش لپ تاپ ها در ماه های اخیر رو به افزایش بوده است، با NPD تخمین زده است که فروش تا 20-40٪ در هر هفته افزایش یافته است، و به نظر نمی رسد هیچ نشانه ای از فروش کاهش سرعت وجود دارد. با این حال ، به نظر می رسد که تقاضا دور است که از عرضه ، با ایسر ادعا می کنند که آنها "حتی نزدیک نیست" به اطمینان حاصل شود که لپ تاپ به اندازه کافی برای ارائه به دانش آموزان وجود دارد.

در حالی که ما نمی توانیم با دیگر سازندگان لپ تاپ صحبت می کنند، ایسر خود اعلام کرده اند که آنها در حال حاضر به حمل و نقل هوایی متوسل می شوند تا کمک کند لپ تاپ ها را به کشور سریع تر به منظور دیدار با تقاضا.

در زمینه کامپیوتر. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش و پرورش و لپ تاپ. منبع: axios



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن