Stardew دره آینده پچ معرفی خواهد شد "قابل توجه" endgame محتوای

ConcernedApe دقیق است برخی از ویژگی های عمده و اضافات آینده به Stardew دره 1.5 به روز رسانی در تمام سیستم عامل

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

ConcernedApe دقیق است برخی از ویژگی های عمده و اضافات آینده به Stardew دره 1.5 به روز رسانی در تمام سیستم عامل بعد از این سال.

به فروش می رسد داشتن ده ها میلیون نسخه Stardew ولی جذاب شبیه ساز زندگی است که حتی Animal Crossing: New Horizons یک اجرا برای پول خود را وقتی که می آید به گرفتن بازیکنان و هرگز اجازه رفتن.

در حال حاضر محتوای بیشتر در حال آمدن است به این بازی فوق العاده را در قالب به روز رسانی 1.5. پس از انتشار تعدادی از ویژگی های جدید و قطعات دیگر از محتوا معرفی شده اند قابل ملاحظه در به روز رسانی مانند مکانیک جدید و حتی چند نفره.

این به روز رسانی را ببینید "قابل توجهی" قطعه جدید از endgame محتوا معرفی شده اگر چه هنوز معلوم نیست که دقیقا چه چیزی از آن را به دنبال دارد. ما تصور کنید که این می تواند مربوط به زندان ها, روابط و یا شاید کاملا عنصر جدید ما حتی آگاه نیست هنوز.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

فوق جیر از ConcernedApe امکانات ویلی فروشگاه یک ماهیگیر است که می توان در هر بازیکن ، به جز یک چیز متفاوت است – در حال حاضر وجود دارد یک درب واقع در پشت شمارنده و ما هیچ ایده که در آن منجر می شود. ما پول است که در آن داشتن چیزی برای انجام با "آخر بازی" مطالب.

ConcernedApe همچنین در حال کار بر روی پروژه های دیگر در حال حاضر, اما مطمئن باشید طرفداران آن را ادامه خواهد داد در حال رشد جهان Stardew دره و ما نباید انتظار یک اشاره بر روی آن سرمایه گذاری جدید برای مدتی. در اینجا امید آن را به همان اندازه جذاب و دوستداشتنی.

"Stardew ولی بهترین در نوع خود فراتر کلاسیک عناوین آن را بی شرمانه تقلید به ایجاد یکی از لذت بخش ترین بازی های دهه اخیر" می خواند ما 4.5/5 نقد و بررسی از این بازی است.

"قانون مدیریت مزرعه خود را به احتمال زیاد است کمی کسل کننده در واقعیت اما ConcernedApe تزریق کرده چنین splendorous ترکیبی از گیم پلی پاداش و بی عیب و نقص, روایت گرما که آن را غیر ممکن است توصیه می شود."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن