Xiaomi فقط پرده برداری تلویزیون به طور کامل شفاف

تلویزیون های ما این صفحه های عظیم سیاه و سفید (زمانی که روشن نیست) که آویزان در اتاق نشیمن ما هستند. همچنین می

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

تلویزیون های ما این صفحه های عظیم سیاه و سفید (زمانی که روشن نیست) که آویزان در اتاق نشیمن ما هستند. همچنین می توانید آنها را انتگرال به خانه ای بخوان، اما چه کسی می تواند بگویند که آنها نمی توانند در یک زمان خوب به نظر برسه؟ اگر شما پس از یک قطعه از اسباب بازی منحصر به فرد هستند، سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که Xiaomi اعلام کرده است Mi تلویزیون لوکس OLED شفاف نسخه.

تبلیغات

به عنوان نام و همراه عکس نشان می دهد، این یک تلویزیون است که به طور کامل از طریق دیدن است. این بدان معنی است که وقتی استفاده نمی شود، اساساً به نظر می رسد که شما یک قاب آویزان بر روی دیوار خود دارید یا بالای کابینت تلویزیون نشسته اید. وقتی روشن شد شیائومی ادعا می کند که توهم تصاویر شناور بر روی هوای نازک را می دهد.

ما این را در واقع برای خودمان ندیده بودیم بنابراین مطمئن نیستیم که در زندگی واقعی چگونه ممکن است به نظر برسه، اما این تکنولوژی جدید نیست. LG در واقع برای مدتی است که روی نمایشگرهای شفاف کار می کند و آنها را در CES نشان داده است. تلویزیون Mi لوکس OLED شفاف نسخه پانل های 55 اینچی ال جی و مشخصات دیگر شامل نرخ تجدید 120Hz, عمق رنگ 10 بیتی, و زمان پاسخ 1ms استفاده کنید.

همچنین این شرکت آن را در قیمت 49,999 یوان است که تقریبا $ 7,200 پس از تبدیل. ما مطمئن نیستیم که برنامه ای برای راه اندازی آن در خارج از چین داشته باشد، اما جالب است که ببینید این تکنولوژی تجاری شده است.

در زمینه Gadgets. بیشتر بخوانید درباره تلویزیون ها و شیائومی. منبع: engadget



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن