ورود به سیستم صوتی - Technica در سطح AT -LP120XBT - USB نوبت دهی در حال حاضر ویژگی های بلوتوث

Audio-Technica اتصال بلوتوث به جدول چرخشی سطح ورودی خود اضافه کرده است و آن را در رقابت با سونی PS-LX310BT قرا

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

Audio-Technica اتصال بلوتوث به جدول چرخشی سطح ورودی خود اضافه کرده است و آن را در رقابت با سونی PS-LX310BT قرار داده است.

Audio-Technica است برای راه اندازی نسخه تجدید نظر شده از آن - LP120XUSB ضبط پخش (£ 289) ، با مدل جدید در حال حاضر ارائه اتصال بلوتوث. این علاوه بر یک میزبان از ویژگی های دیگر است که شامل اتصال USB, کارتریج فونو و ساخته شده در پیش آمپرلیفایر فونو.

مرتبط با : بهترین جدول تبدیل

ما AT-LP120XUSB را در فرم اصلی آن در ژوئن 2019 بررسی کرده بودیم، که خود نسخه ای تازه از LP120USB بود و آن را «چیزی از یک محصول دروازه ای» می نامد. اگر می خواهید وارد وینیل بشود، یا می خواهید وارد DJing بشود، این مدل شما را در حال انجام خواهد داد».

با اضافه شدن بلوتوث، کاربران تنها نیاز به اضافه کردن یک جفت هدفون یا بلندگوهای بی سیم برای گوش دادن به پخش کننده رکورد، که مفید خواهد بود برای کسانی که به دنبال ذخیره برخی از فضا به جای رفتن به پایین سنتی تر hi-fi مسیر جدا.

aptX استاندارد بلوتوث انتخاب است، اما سنت گرایان باید هیچ ترس به عنوان AT-LP120XBT- USB هنوز هم می تواند به عنوان یک جدول عطف سیمی استاندارد استفاده می شود.

قادر به بازی 33-1/3، 45 و 78 RPM رکورد، جدید AT-LP120XBT- USB می آید با عملکرد بالا در - VM95E دوگانه آهنربا کارتریج فونو با قلم بیضوی است که کمک می کند "وضوح برتر، تصویربرداری استریو و ردیابی". کارتریج از قبل بر روی یک پوسته سر ۱/۲ اینچی یونیورسال AT-HS6 سوار شده و با هر گونه قلم تعویض سری Audio-Technica VM95 سازگار است. تن بازو تلاش S شکل است، با یک نیروی ردیابی قابل تنظیم و پویا ضد اسکیت.

موتور مستقیم درایو DC سروو گفته می شود که ارتقا داده می شود (احتمالاً بر روی نسخه قبلی LP120)، با چاپلوسساخته شده از چاپلوس آلومینیومی مرده و شاسی می نوازد تا رنگ بازخورد فرکانس پایین را کاهش دهد. در کنار آن ویژگی ها پیش آمپ فونو قابل تعویض برای استفاده با سیستم های صوتی و بلندگوهای قدرت ی که ورودی فونو اختصاصی را ندارن، ساخته شده است. خروجی USB موجود به این معنی است که جدول تبدیل می تواند به یک کامپیوتر متصل شود تا رکوردوینیل را به فایل های صوتی دیجیتال تبدیل کند.

at2020USB+V میکروفن کندانسور کاردیوئید

در اخبار دیگر Audio-Technica، نام تجاری ژاپنی دو بار محدود از ویرایش AT2020 میکروفن کندانسور کاردیوئید با یک پایان نقره بازتابی در AT2020V (مدل XLR) و AT2020USB+V (مدل USB) منتشر کرده است. هدف از جریان دهنده های زنده، یوتیوبرها و سازندگان محتوا به طور یک طور، میکروفن ها به ترتیب به قیمت 115 پوند و 169 پوند در فروش هستند.

Audio-Technica AT-LP120XBT-USB turntable goes on sale from September 2020 for £289/€329.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب