این 5 متحده صرف بیشتر در قرعه کشی بلیط

چه کسی می خواهد به یک میلیونر ؟ بدیهی است بسیاری از ما بر اساس یک گزارش جدید نشان می دهد که آمریکایی ها صرف بی

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

چه کسی می خواهد به یک میلیونر ؟ بدیهی است بسیاری از ما بر اساس یک گزارش جدید نشان می دهد که آمریکایی ها صرف بیش از $76.3 میلیارد دلار در قرعه کشی در هر سال.

ایالات متحده قرعه کشی هزینه سرانه آمار اخیر بالا از $232.64 در آخرین آمار موجود با توجه به LendEDU چهارم قرعه کشی سالانه هزینه های گزارش. که مقدار زیادی از پول نقد در زمانی که شما در نظر بگیرید که شانس برنده تمام پولها هستند نه به نفع شما: تبادل نظر می گوید شانس برنده شدن خود را بالا جایزه یکی در 292.2 میلیون.

این گزارش وارد شده از اداره آمار ایالات متحده از سال 2018 منتشر شد در این سال نشان می دهد که آمریکا ساکنان را صرف تلاش برای ضربه برنده تمام پولها.

جایی که آمریکایی ها در حال گذراندن بیشتر در قرعه کشی

در اینجا پنج کشور است که ساکنان آن صرف بیشتر در قرعه کشی:

5 متحده که در آن آمریکایی ها صرف ترین بازی در قرعه کشی

دولت قرعه کشی مصرف سرانه
ماساچوست $765.90
رود آیلند $508.42
دلاور $455.88
نیویورک $441.32
گرجستان $385.20

مشاهده کامل قرعه کشی صرف گزارش از LendEDU.

فکر نهایی

اگر شما صرف پول در قرعه کشی به طور منظم در نظر گرفتن یک جایگزین. اگر شما قرار داده است که $233 در یک حساب پس انداز بهره پول خود را با خیال راحت به رشد در طول زمان است. در حالی که شما ممکن است تبدیل به یک میلیونر از طریق مسنجر شما می شود گرفتن یک گام مثبت به سوی آزادی مالی است.

اگر شما انتخاب می کنید به بازی در این قرعه کشی مطمئن شوید که شما اضافه کردن هزینه به بودجه خود را بنابراین شما می دانید که چقدر شما هزینه در هر ماه. شما می توانید ایجاد یک بودجه با روش کلارک را شروع کنید.

پول بیشتر منابع از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن