iOS 14 خواهد شد و به کاربران اجازه اضافه کردن نوشتن شرح تصاویر و به عکس های خود را

اگر شما شده اند وفادار کاربر آیفون در طول چند سال گذشته شانس هستند که شما ممکن است ساخته شده است تا یک کتابخان

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399

اگر شما شده اند وفادار کاربر آیفون در طول چند سال گذشته شانس هستند که شما ممکن است ساخته شده است تا یک کتابخانه بزرگ از عکس هایی که شما گرفته شده با آی فون خود را. می توان آن را کمی دشوار است برای مرتب سازی از طریق آنها اگر چه اپل در تلاش است تا آن را آسان تر با اطلاعات مبتنی بر مکان اما در iOS 14 کمک خواهد کرد که برای بهبود آن است.

تبلیغات

در iOS 4 به نظر می رسد که اپل خواهد بود و به کاربران توانایی برای اضافه کردن نوشتن شرح تصاویر و به عکس های خود را. این به این معنی است که در علاوه بر این به هر اطلاعات دیگر که مربوط به عکس مانند زمان و تاریخ و محل کاربران همچنین قادر خواهد بود برای اضافه کردن نوشتن شرح تصاویر و به آن را بیشتر متنی و آن را آسان تر برای آنها را به دانستن چه خبر است در هنگام مرور از طریق تصاویر مسن تر.

این نوشتن شرح تصاویر و همچنین بدان معنی است که کاربران را قادر به جستجو برای خاص عکس بر اساس شرح که آنها اضافه شده است که شما همچنین می توانید از فکر می کنم به عنوان شبیه به دسته. قبل از این ورود تنها راه برای کاربران برای اضافه کردن نوشتن شرح تصاویر و به عکس, استفاده از عکس ها در برنامه بر روی کامپیوتر مک خود را از طریق فیلد توضیحات.

اما با این تغییر اپل نیز به روز شده برنامه Photos را در macOS Big Sur که در آن شرح نوشته شده است تغییر نام داد به "Captions". اگر شما فعال همگام سازی و سپس نوشتن شرح تصاویر و به عکس ها اضافه در iOS 14 را نیز نشان خواهد داد تا در نوشتن شرح تصاویر زمینه عکس در macOS سور بزرگ و بالعکس.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره iOS و Ios 14. منبع: macrumors

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن