دریافت رایگان گوگل لانه مینی در این فوق العاده موتور G8 بسته نرم افزاری

خرید 4 ستاره اواسط محدوده موتور G8 گوشی و صرفه جویی £49 با گوگل لانه مینی هوشمند سخنران پرتاب در بدون هیچ هزین

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

خرید 4 ستاره اواسط محدوده موتور G8 گوشی و صرفه جویی £49 با گوگل لانه مینی هوشمند سخنران پرتاب در بدون هیچ هزینه اضافی.

John Lewis شناخته شده است به ارائه برخی از بسته نرم افزاری فوق العاده در حال حاضر و پس از آن و این موتور G8 گوشی های هوشمند بسته نرم افزاری هیچ تفاوتی بسته بندی براق گوگل لانه مینی به صورت رایگان با خرید خود را در کنار جان لوییس' استاندارد تمدید دوره تضمین از دو سال برای هر دو محصول.

خرده فروشی در £179.95 برای موتور G8 گوشی این بود که در حال حاضر قیمت استثنایی در گوشی های هوشمند ما تلقی می شود "یک دستگاه خوب است که ارائه می دهد خوب دوربین اصلی و عملکرد مناسب و معقول برای قیمت". با یک جمع و جور لانه مینی هوشمند سخنران پرتاب در اما شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر به یکی را انتخاب کنید.

بر روی کاغذ موتورولا Moto G8 برای تلفن های موبایل هر بیت مانند گل سرسبد گوشی با یک تن از ویژگی های است که آن را به نظر می رسد به مراتب گران تر از آن واقع است. این شامل یک قوی صفحه نمایش ارائه 6.4 اینچ صفحه نمایش و همچنین به عنوان یک چهار سنسور آرایه میزبانی در عقب آن بسیار چشمگیر دوربین بسته برای یک گوشی است که به سختی حتی بوییدن و در £200 علامت گذاری به عنوان, اجازه دهید به تنهایی ارتفاع شاخص بیش از 1000 پوند.

البته موتور G8 است که قطعا نه یک تلفن است که باید نسبت به امثال Samsung Galaxy S20 یا آی فون اپل 11 نرم افزار. اما برای آن محدوده قیمت آن را به ارزش تکرار است که شما در حال گرفتن مقدار زیادی از تکنولوژی برای پول خود را.

گرفتن نگاه نزدیک در که چهار سنسور دوربین بسته شما خوب سه لنز – این 16MP اصلی سنسور یک 8MP ultra-wide لنز و یک 2MP لنز ماکرو و همچنین یک چهارم سنسور لیزر AF که منابع بهتر فوکوس خودکار قابلیت.

از نظر موتور G8 صفحه نمایش آن را قطعا یک برگ از گل سرسبد handbook, اضافه کردن به که با کمال تعجب با شکوه احساس. ارائه تقریبا گودی کمتر تجربه موتور G8 دارای فوقالعاده صفحه نمایش کامل, اگر چه آن را ترک و به دلخواه با وضوح 720 x 1560 پیکسل که فاقد برخی از شفافیت و وضوح. هنوز, آن را قطعا موثر طرح نمایشگاه پانچ-سوراخ-نوع دوربین در گوشه بالا سمت چپ برای همه عکاسی از خود شما جرقه بزند یادآور سامسونگ در زمان طراحی در سراسر تمام گوشی های.

در زیر کاپوت شما پیدا اواسط محدوده Snapdragon 665 chipset with 4GB RAM. چیزی به نام خانه مورد, اما مناسب برای این موتور G8 گوشی مباهات هیچ نگرانی تاخیر عملکرد رایگان. شما همچنین می خواهید پیدا کردن یک باتری 4000mAh همراه در اینجا که – دوباره – ما یافت می شود صالح در دیدن ما از طریق خواستار بعد از استفاده.

در £179.95 موتور G8 یک ترک خوردگی اواسط محدوده تلفن همراه با برخی از ویژگی های هنوز هم ارزش گرفتن در مورد هیجان زده. جفت که با گوگل لانه مینی هوشمند بلندگو است که شما کاملا بدون هیچ هزینه اضافی وجود دارد بسیار کمی از دلایل که چرا شما نباید ضربه محکم و ناگهانی تا این بسته نرم افزاری از جان لوئیس و همکاران. همانطور که اگر بود که کافی نیست, فراموش نکنید که در مورد تمدید دو سال گارانتی در هر دو دستگاه.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن