5 چیزهایی که در مورد سرمایه یک بانک

سرمایه یک بانک ارائه می دهد یک مجموعه کامل از محصولات بانکی. آن را بیشتر به یک بانک آنلاین اما در انتخاب متحده

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

سرمایه یک بانک ارائه می دهد یک مجموعه کامل از محصولات بانکی. آن را بیشتر به یک بانک آنلاین اما در انتخاب متحده همچنین دارای بدنی شاخه.

در این مقاله ما نگاهی به محصولات سرمایه یکی ارائه می دهد چگونه شما می توانید دسترسی به پول در حساب شما چقدر علاقه شما می توانید کسب درآمد و بیشتر.

فهرست مطالب

  1. آنچه که سرمایه یک بانک ؟
  2. چه محصولات بانکداری می کند سرمایه یکی ارائه می دهد ؟
  3. چگونه می توانم برداشت پول از سرمایه من یک حساب بانکی ؟
  4. چگونه می توانم اضافه کردن پول به سرمایه من یک حساب بانکی ؟
  5. چگونه می توانم در تماس با خدمات به مشتری ؟

آنچه که سرمایه یک بانک ؟

هنگامی که شما فکر می کنید سرمایه شما احتمالا فکر می کنم از کارت های اعتباری خود را و محصولات خود را در حال اجرا "چه چیزی در کیف پول خود را ؟" مبارزات انتخاباتی آگهی. اما یکی از سرمایه ارائه می دهد بسیار بیشتر از کارت های اعتباری.

سرمایه یک بانک تاسیس شد و در سال 1988 به عنوان یک راه اندازی و در حال حاضر یکی از 10 بانک بزرگ در ایالات متحده با توجه به شرکت فشار مواد.

در سال 2012 سرمایه یک بانک کامل کسب ING مستقیم یک حرکت است که تا حد زیادی تقویت آن دیجیتال بانکی قابلیت های.

چه محصولات بانکداری می کند سرمایه یکی ارائه می دهد ؟

در علاوه بر این به کارت های اعتباری خود را نمونه کارها سرمایه یکی ارائه می دهد انواع مختلفی از چک کردن و پس انداز محصولات به مصرف کنندگان از جمله آن "360" مارک حساب های پس انداز.

آن را نیز فراهم می کند گواهی سپرده (Cd) وام خودرو و کسب و کار خدمات بانکی.

360 عملکرد پس انداز

360 عملکرد حساب پس انداز پرداخت نرخ بالای بهره در همه مانده.

وجود دارد بدون هزینه های ماهانه و حداقل مبلغ افتتاح حساب برای این حساب. اما, نیز وجود دارد هیچ ATM دسترسی به کارت با این حساب. به برداشت پول از دستگاه ATM, شما اولین نیاز به انتقال پول به یک حساب جاری.

پول خود را FDIC محافظت شده تا به 250.000 دلار در 360 عملکرد حساب پس انداز.

تبلیغات

360 چک کردن

360 حساب جاری نیز بدون هزینه و بدون حداقل آن را جامد آنلاین چک کردن حساب گزینه است. در ضمن پول خود را FDIC-محافظت و خود را برای اولین بار جعبه چک رایگان است.

بر خلاف 360 عملکرد حساب پس انداز 360 چک کردن حساب کند ارائه کارت ATM دسترسی داشته باشید.

این حساب ممکن است بهترین از همه جهان به خاطر آن هزینه-رایگان مانند بسیاری از حساب های آنلاین و آن را اجازه می دهد تا شما را به پول نقد در هر سرمایه یک دستگاه خودپرداز و یا سرمایه یک کافه (بیشتر در کافه های بعد از آن). که انواع گزینه های غیر معمول در بانکداری آنلاین جهان است.

همچنین در حالی که شما احتمالا نمی فکر می کنم کسب درآمد پول در حساب جاری خود را مانند شما با یک حساب پس انداز 360 چک کردن حساب در واقع شما می پردازد علاقه. ما باید توجه داشته باشید هر چند که شما می توانید یک نرخ بالاتر با چک کردن حساب از چندین سرمایه یک آنلاین رقبا.

360 سی دی

یکی از سرمایه دارای یک طیف گسترده ای از 360 سی دی با شرایط اعم از شش ماه تا 60 ماه. میزان علاقه شما می توانید کسب درآمد بالاتر می شود به عنوان شما را انتخاب کنید یک مدت طولانی.

چیز خوب در مورد این سی دی است که بدون حداقل موجودی مورد نیاز برای شروع و بازده خود را همیشه تضمین شده است. البته مثل همیشه با طب سنتی, سی دی, مجازات وجود دارد اگر شما پول خود را برداشت قبل از خود CD مدت است.

در ضمن تیم کلارک تجزیه و تحلیل میزان که سرمایه یکی است در مقابل پرداخت این میزان درپوش اطلاعات از FDIC. ما به ذکر یک روند کلی از 360 سی دی ها در آینده بسیار نزدیک به دو برابر آنچه که شما می توانید کسب درآمد در مقابل میانگین ملی در سی دی.

چگونه می توانم برداشت پول از سرمایه من یک حساب بانکی ؟

360 چک کردن مشتریان به سادگی می توانید با استفاده از کارت های بانکی خود را به برداشت پول از خود پرداز atm. اگر شما نیز یک 360 عملکرد پس انداز مشتری شما همچنین می توانید انتقال پول از حساب پس انداز خود را به حساب جاری خود را و سپس آن را برداشت و در یک دستگاه خودپرداز بیش از حد.

اما اگر شما تنها یک 360 عملکرد پس انداز مشتری شما باید برای انتقال پول به یک حساب مرتبط یا جسمی بازدید از سرمایه یک شعبه را به خروج.

شاخه قرار دارد در درجه اول در واشنگتن و ایالت های زیر:

تبلیغات

  • لوئیزیانا
  • مریلند
  • نیوجرسی
  • نیویورک
  • تگزاس
  • ویرجینیا

چگونه می توانم اضافه کردن پول به سرمایه من یک حساب بانکی ؟

اضافه کردن پول به سرمایه خود را در یک حساب بانکی آسان است. شما چند گزینه دارید:

  • موبایل بررسی سپرده
  • واریز مستقیم
  • سپرده گذاری در انتخاب خود پرداز
  • واریز از طریق یک خارجی مرتبط با حساب بانکی
  • شعبه سپرده در انتخاب متحده

که آخرین روش سپرده مجموعه یکی از سرمایه جدا از بسیاری از آن بانکداری آنلاین همسالان. داشتن توانایی برای ایجاد پول نقد در یک مکان فیزیکی — یا در یک سنتی شاخه و یا یک کافه — می تواند کمک به سهولت شما را به انجام کسب و کار با یک بانک آنلاین اگر شما رزرو در مورد این نوع از چیزی.

و در مورد شما تعجب در مورد سرمایه به یکی از کافه های آنها در نقاط که در آن شما می توانید یک فنجان قهوه گشت و گذار در وب, شارژ تلفن خود را, حضور, پول, کارگاه های آموزشی, استفاده از دستگاه های خودپرداز و بیشتر.

در آخرین بررسی وجود دارد 41 کافی نت ها در این کشور واقع در کالیفرنیا کلرادو, Florida Georgia, ایلینوی, ماساچوست, مینه سوتا, اورگان, پنسیلوانیا, تگزاس و ویرجینیا و واشنگتن دی سی

چگونه می توانم در تماس با خدمات به مشتری ؟

راه های مختلفی برای تماس با خدمات به مشتریان در یکی از پایتخت:

  • چت زنده هنگامی که وارد حساب کاربری خود
  • بازدید از شعبه
  • ایمیل
  • ایمیل
  • تلفن

شما می توانید مربوطه اطلاعات تماس برای دومی سه گزینه در اینجا.

فکر نهایی

سرمایه یکی ارائه می دهد بیش از کارت های اعتباری این تبلیغ در تلویزیون. آن 360 محصولات بانکی ارائه یک گزینه جامد اگر شما به دنبال یک جدید بانک آنلاین. در اینجا یک روکش از جوانب مثبت و منفی:

سرمایه یک بانک: جوانب مثبت و منفی

جوانب مثبت منفی
بدون هزینه های ماهانه آن را ممکن است برای کسب درآمد بیشتر در چک کردن در جای دیگر
رقابتی نرخ بهره بر پس انداز فیزیکی شعب محدود به تنها یک تعداد انگشت شماری از کشورهای
واریز پول نقد در دستگاههای خودپرداز را انتخاب کنید

اگر سرمایه یک کار نمی کند برای شما یکی دیگر از بانک آنلاین ممکن است. مطمئن باشید به خواندن مقاله ما در بهترین بانک های آنلاین برای دیدن آنچه در دسترس است.

شما همچنین ممکن است علاقه مند در مقالات ما در 7 بهترین رایگان چک کردن حساب و 8 از بهترین حساب های پس انداز.

بیشتر مقالات بانکداری در Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن