خارج شده و چشم انداز مرکز: 5 چیزهایی که می دانیم قبل از اولین سفر خود

اگر شما به پوشیدن عینک, سپس شما می دانید که چگونه گران و ناخوشایند آن را می توان آنها را جایگزین. من پوشیده عی

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

اگر شما به پوشیدن عینک, سپس شما می دانید که چگونه گران و ناخوشایند آن را می توان آنها را جایگزین. من پوشیده عینک برای سال رفته اند و در راه بیش از حد طولانی بدون جایگزین کردن آنها را در گذشته به دلیل من می خواستم برای جلوگیری از بدون هیچ زحمتی.

در این مقاله من نگاهی به خارج چشم انداز مرکز — یک گزینه مناسب برای خرید عینک خود را آنلاین و یا در فروشگاه.

5 چیزهایی که می دانیم قبل از مراجعه به خارج چشم انداز مرکز

این که آیا شما نیاز به یک معاینه چشم جدید, عینک و یا تماس با خارج چشم انداز مرکز ممکن است یک خرده فروش در نظر بگیرید. من در بر داشت یک انتخاب عظیمی از قاب سبک و رنگ در وب سایت قیمت های رقابتی.

برای دیدن اگر وجود دارد خارج شده و چشم انداز مرکز در نزدیکی شما بازدید از فروشگاه و محل صفحه را وارد کنید و کد پستی خود را. اگر وجود ندارد یک محل در نزدیکی شما هنوز هم می توانید مغازه های عینک و تماس آنلاین.

قبل از اینکه شما محل سفارش و یا کتاب یک معاینه چشم نگاهی به این پنج چیز به دانستن در مورد خارج چشم انداز مرکز:

1. آنچه را موجود در خارج در چشم انداز مرکز ؟

زمانی که من برای اولین بار بازدید خارج شده و چشم انداز مرکز وب سایت من دیدم که آن را ارائه می دهد و تجویز عینک و عینک آفتابی, عینک مطالعه, عینک کامپیوتر, عینک و لنزهای تماسی. اگر شما در حال حاضر نیست که یک نسخه شما همچنین می توانید چشم امتحانات و لنز اتصالات از طریق مستقل optometrists که دفاتر واقع در کنار انتخاب چشم انداز مراکز.

اگر شما بازدید از وب سایت برای فروشگاه آنلاین شما می توانید از طریق کلیک, زنان, مردان, دختران و پسران تجویز عینک برای پیدا کردن بیش از 600 سبک با قیمت شروع در کمتر از $20.

در حالی که در وب سایت (تصویر زیر) من دیدم گزینه های کنار صفحه نمایش است که اجازه دهید من فیلتر نتایج من بیشتر است. برای پیدا کردن فریم به فروش می رسد خارج شده و نه فروشندگان شخص ثالث, b,e مطمئن شوید که به انتخاب "Walmart.com" تحت "خرده فروشان." هنگامی که شما انجام, شما خواهید دید که گزینه ای تحت عنوان "اعمال فیلتر" در سمت چپ صفحه نمایش.

Frames available online at Walmart Vision Center filtered by those sold directly from walmart.com

پس از به دنبال در دسترس قاب من در بر داشت که خارج شده است نه محل به فروشگاه اگر شما به دنبال نام تجاری-نام قاب. من کلیک در چند مارک های بالا پایان (Vera Wang آرمانی و Michael Kors) اما تنها وجود دارد یک یا دو سبک تحت هر, و آنها فروخته شده توسط اشخاص ثالث.

تبلیغات

من در بر داشت یک مقدار بزرگتر (و مقرون به صرفه تر) انتخاب generic فریم به فروش می رسد به طور مستقیم از Walmart.com.

بسته به نوع نسخه خود را و تنظیمات شما ممکن است نیاز به یک نوع خاص از لنز. تک چشم انداز لنز و مترقی بدون خط لنزهای موجود در خارج در چشم انداز مرکز. هنگامی که شما در انتخاب نوع نسخه خود را, شما می توانید انتخاب کنید از روشن اساسی رنگ قطبی رنگ و انتقال لنز.

همه روشن پلاستیکی لنز گنجانده شده است به صورت رایگان و با یک ضد خش پوشش. شما همچنین می توانید انتخاب کنید از ویژگی های اضافی از جمله بدون تابش خیره کننده پوشش و مقاوم در برابر ضربه لنز در هزینه اضافی.

خارج شده و چشم انداز مرکز همچنین حمل ترین مارک های معروف از مخاطبین از جمله Acuvue, Air Optix و Biofinity.

2. چقدر هزینه معاینه چشم در خارج?

اگر شما خارج شده و چشم انداز مرکز در این نزدیکی هست و شما نیاز به یک جدید و یا به روز رسانی نسخه, شما ممکن است قادر به برنامه خود را معاینه چشم وجود دارد. انتخاب چشم انداز مراکز مستقل پزشکان اپتومتری کار در دفاتر بعدی به خارج شده است.

چشم امتحان در خارج در اطراف هزینه $73 بسته به جایی که شما زندگی می کنند. من در بر داشت که این هزینه برای یک معاینه چشم در خارج خیلی متوسط در مقایسه با دیگر محبوب نوری مراکز.

شما باید تماس خود را نزدیکترین خارج شده و چشم انداز مرکز برای دریافت قیمت دقیق برای معاینه چشم قبل از برنامه ریزی است. اگر شما در حال نصب برای تماس با ما و یا تجدید مخاطبین خود نسخه شما می توانید انتظار می رود هزینه های اضافی.

توجه داشته باشید که در حالی که برخی از optometrists شاغل در خارج, ترین چشم امتحانات انجام شده توسط خود اشتغالی پزشکان که اجاره فضا در فروشگاه ها در نزدیکی چشم انداز مراکز.

شما می توانید کتاب آزمون با استفاده از یاب فروشگاه آنلاین و تماس با شماره به نزدیکترین محل سکونت خود را. با توجه به وب سایتهای مرتبط کمک خواهد کرد که به شما در تنظیم یک قرار ملاقات.

3. چقدر هزینه عینک در خارج?

فریم های متفاوت در قیمت بر اساس مواد از آنها ساخته شده است. به همین ترتیب, لنز, قیمت ها متفاوت است و بر اساس ویژگی های نسخه خود را نیاز دارد.

خارج شده و چشم انداز مرکز ارائه می دهد و فریم های آنلاین شروع فقط زیر 20 دلار و اعم به $165. من با استفاده از فیلتر های آنلاین برای محدود کردن محدوده قیمت و متوجه شد که بیش از 180 تجویز عینک در دسترس برای زیر $100 از جمله سبک برای مردان و زنان و کودکان است.

تبلیغات

لنز با قیمت های متفاوت بسته به نوع لنز شما را انتخاب کنید و فریم های شما را انتخاب کنید. پایه قیمت شما برای فریم شامل روشن, پلاستیک تک چشم انداز لنز با یک ضد خش پوشش.

Glasses available from Walmart Vision Center that include the lenses in the total cost.

در حالی که تک چشم انداز لنز در دسترس هستند به صورت رایگان مترقی هیچ خط لنز هزینه $50. هنگامی که شما انتخاب کرده اید شما نسخه, نوع, شما قادر خواهید بود به را انتخاب کنید از گزینه های زیر ابتدا در این قیمت ها:

  • پاک کردن لنز: رایگان
  • پایه رنگ: $41
  • قطبی رنگ: $65
  • انتقال لنز: $65

توجه داشته باشید که برای تجویز عینک, شما قادر خواهید بود به از را انتخاب کنید فقط پایه یا قطبی گزینه های رنگ.

همه لنزهای با یک ضد خش پوشش در هیچ هزینه اضافی. ویژگی های اضافی عبارتند از: بدون تابش خیره کننده پوشش شروع در $50 و مقاوم در برابر ضربه لنز شروع در $31. نیکون چشم های پیشرفته و سفارشی لنز گزینه نیز در دسترس برای انتخاب فریم شروع در $121.

مخاطبین شروع به عنوان کم به عنوان $20 در هر جعبه در خارج چشم انداز مرکزاما این قیمت تا حد زیادی متفاوت است با توجه به آنچه با نام تجاری شما با استفاده از. مطمئن شوید برای بررسی قیمت ها در چند قابل اعتماد خرده فروشان آنلاین به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن بهترین معامله بر روی مخاطبین است.

4. چه بیمه خارج شده و چشم انداز مرکز را ؟

خارج شده و چشم انداز مرکز می پذیرد عمده ترین ارائه دهندگان خدمات بیمه — اما فقط برای چشم و امتحانات و در فروشگاه خرید. برای دیدن اگر شما بیمه پذیرفته شده است تماس نزدیکترین محل سکونت خود را.

با توجه به وب سایت خارج شده است خارج از شبکه ارائه دهنده خدمات زیر در شرکت های بیمه:

  • کول موفق چشم انداز
  • دیویس چشم انداز
  • EyeMed
  • طیف
  • VSP

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای دریافت بازپرداخت از یکی از ارائه دهندگان این, بازدید از این صفحه خارج شده است.com.

5. چه مدت آن را به گرفتن از خارج چشم انداز مرکز ؟

با توجه به خارج سایت, "98% از همه به ما دستور می رسند در عرض 7-10 روز زمان تحویل اعلام شده در وب سایت ما. اما اکثریت قریب به اتفاق از دستورات که در حال حمل از انبار وارد خواهد شد به طور قابل توجهی دیر."

تبلیغات

زمانی که من اضافه شدن چند جفت از تجویز عینک به من آنلاین خرید سبد خرید به من گفته شد که آنها خواهد رسید ظرف مدت سه هفته و نیم از زمان سفارش. البته COVID-19 همه گیر ممکن است نهفته برآورد زمان تحویل زمانی که من تحقیق این داستان. در فروشگاه وانت در دسترس نیست, اما حمل و نقل رایگان در سفارشات بیش از $35.

حمل و نقل سریع (3-4 روز) در دسترس است برای لنزهای تماس با ما برای $11.95. من قادر به پیدا کردن یک تسریع گزینه آنلاین برای عینک.

افکار نهایی

به طور کلی من در بر داشت که خارج چشم انداز مرکز ارائه می دهد انتخاب بزرگ از مقرون به صرفه فریم و لنز وقتی که می آید به تجویز عینک و عینک آفتابی. جامع چشم امتحانات نیز در دسترس در قیمت به طور متوسط در مقایسه با رقبای مانند هدف نوری باشگاه سام و Costco.

زمانی که من در هزینه لنز و قاب من در بر داشت که این قیمت ها در مقایسه با کسانی که در EyeBuyDirect و امریکا بهترین. اگر شما هم برای مقایسه فروشگاه شما به احتمال زیاد پیدا کردن قیمت های پایین تر در آنلاین رقیب مانند Zenni Optical. هنوز قیمت در خارج چشم انداز مرکز کمی رقابتی تر از آنچه که شما به طور متوسط در هدف نوری و یا حتی Warby Parker.

برای تک چشم انداز فریم و لنز من در بر داشت که شما به راحتی می توانید اقامت در زیر $100 سفارش عینک خود را آنلاین. توصیه من مراجعه به فروشگاه را امتحان کنید و به استفاده از هر گونه مزایای بیمه شما در دسترس است.

آیا شما تا به حال یک معاینه چشم یا خریداری عینک/اطلاعات تماس در خارج چشم انداز مرکز ؟ به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com مطالب و محتوا برای کمک به شما در صرفه جویی در:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن