اتهام آیفون 13 نمونه نشان می دهد هیچ شکاف نمایش با یک USB-C پورت

آی فون اپل 12 هنوز به طور رسمی نشان داد اما به نظر می رسد که شایعه آسیاب در حال کار فوق العاده سخت است چرا که

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

آی فون اپل 12 هنوز به طور رسمی نشان داد اما به نظر می رسد که شایعه آسیاب در حال کار فوق العاده سخت است چرا که در یک سری از عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط Macotakara آنها نشان داد آنچه که گفته 3D چاپ mockups که ظاهرا بر روی آی فون 13 نمونه اولیه آن خواهد شد راه اندازی در سال 2021.

تبلیغات

با توجه به این mockups به نظر می رسد که آیفون 13 است که انتظار می رود به خندق درجه یک در این صفحه نمایش خوب است. احتمالا این به این معنی است که ما می تواند به جلو نگاه به یک صفحه نمایش جلوی دوربین چیزی است که دیگر سازندگان گوشی شده اند در تلاش برای رسیدن به. همچنین نکته جالب در مورد این طرح این است که به نظر می رسد برای آمدن با یک USB-C پورت.

به نظر می رسد این تناقض قبلا شایعاتی که ادعا می کند که اپل در واقع می تواند پرش USB-C در حمایت از یک به طور کامل portless طراحی. بسیاری تا به حال به حق فرض کرد که اپل در نهایت می تواند سوئیچ از رعد و برق به USB-C. پس از همه, اپل انجام داده بود که فقط با iPad Pro, پس چرا نمی آی فون مناسب است ؟

به علاوه اپل مک بوک, لپ تاپ, همه آمده با USB-C پورت بنابراین آن را حس که آنها را اتخاذ استاندارد نیز هست. که می شود گفت در حالی که این mockups را در تضاد با شایعات زودتر آن را باید به ذکر است که قرار است نمونه های اولیه. این به این معنی است که ممکن است که آی فون 13 به خوبی می تواند portless که اپل می تواند به سادگی به ایده یک آیفون با یک USB-C پورت.

نیازی به گفتن نیست که شما باید این کار را با یک دانه نمک در حال حاضر اما شما چه فکر می کنید ؟ باید اپل با استفاده از USB-C و یا باید آنها را به طور کامل portless?

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن