استخر فایبرگلاس به صورت پیش ساخته

عایق بندی دیوار و کف استخر آجری در برابر رطوبت و آب همانند آب بندی سایر استخرها میباشد و مواد پلیمری مورد است

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

عایق بندی دیوار و کف استخر آجری در برابر رطوبت و آب همانند آب بندی سایر استخرها میباشد و مواد پلیمری مورد استفاده در استخرهای بلوکی و بتنی میتواند استانداردهای لازم برای آب بندی استخر آجری را نیز برآورده کنند ، اما قطعاً باید توجه نمود که استحکام و مقاومت لازم در ساخت استخر آجری رعایت گردد . شرکت اینتکس تهران یکی از فروشندگان محصولات شرکت intex می باشد که این محصولات شامل انواع استخر های بادی و فلزی و پیش ساخته نیز میباشند که بسیاری از این استخرهای پیش ساخته برای پرورش ماهی های خود استفاده می کنند . مدل استخری که انتخاب می کنید ، جنس بدنه ، لوازم جانبی همراه و بسیاری از عوامل دیگر در تعیین قیمت نهایی تعیین کننده هستند به این خاطر پیشنهاد می کنیم برای مشاهده جدیدترین مدل ها به همراه توضیحات کارشناسی شده و قیمت های به روز شده می توانید به دسته بندی های موجود در منوی همین وب سایت مراجعه نمایید . سایر موارد در مقالات سایت درج شده است . شاید به جرات بتوان گفت که تمام هزینه ساخت استخر تا قبل از مرحله کاشی کاملا به کیفیت کاشی کاری استخر مرتبط و معطوف است .  This art icle h as ​been g enerat ed with G SA Con᠎te nt᠎ Generator D em​oversion!

سیم کشی استخر ، مرحله بسیار مهم و نیاز به دقت بالا قبل از پوشش استخر ، برای استفاده برق به داخل کاسه استخر جهت تخلیه آب ، تصفیه آب و چراغ استخری و روشنایی زیر آب به سیم کشی مناسبی برای انجام تاسیسات الکتریکی و تامین نیروی برق مورد نیاز میباشد . در نتیجه ، با وجود نیروی همه جانبه بسیار زیاد از طریق آب در استخر ، فقط استفاده از آجرها برای ساخت استخر مناسب نخواهد بود و باید در کنار آن از سایر مصالح ساختمانی نیز استفاده نمود . وزن اوليه و تعداد بچه ماهی قزل آلا فرانسوی تك جنسی، 40 گرم و تعداد 6000 در دوره می باشد که این مقدار بر اساس ظرفیت 2 استخر قطر 8 مترمحاسبه گردیده است. کشور ایران در ساخت استخر آجری به دلیل در دسترس بودن مصالح مربوط و فن اجرای آن مشهور است . بهترین نوع چراغ استخر انواعی هستند که دارای LED میباشند که مصرف کمتر و بازده بیشتری دارند . از چراغ استخری مناسب با ایزولاسیون مطمئن استفاده نموده تا علاوه بر کیفیت بالا ، سیستم آب بندی استخر مختل نگردد .

مزایای استخر پیش ساخته سبب شده تا کارفرمایان از این استخر ها به وفور در ساختمان ها استفاده می کنند. این عایق استخر که کاملاً در برابر نفوذ و نشتی آب استخر مقاوم است تقریبا جزو اقتصادی ترین نحوه آب بندی استخر است . لازم به ذکر است که نصب این استخرها در دو حالت توکار یا روکار انجام می شود که برای حالت اول، باید مراحلی را برای جاسازی استخر طی کنید. به همین دلیل در حال حاضر متخصصان تلاش میکنند تا با طراحی و تولید انواع متفاوت استخر پیش ساخته، نیاز همه افراد به این سازه را به طور کامل برطرف سازند. از حوض بازتاب بهطور خاص در فضای درونی سازهها به خاطر محدودیت بهره برده میشود که شاهکار آن را میتوان در عمارت تابستاننشین باغ دولتآباد یزد مشاهده کرد. استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس با قابلیت متحرک بودن از جنس برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده اند و جنس پایه های آن از آلومینیوم بسیار مستحکم روکش شده ضد زنگ ساخته شده و دوام بالایی دارد ، از استخر پیش ساخته اینتکس در شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن به غیر از فصل تابستان برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این استخرها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به آن نمی زند .

جنس بدنه استخر های پرتابل اینتکس از برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده و جنس پایه های به کار رفته از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار میباشد , از استخر های آماده اینتکس در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و بسیار با دوام و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این استخر ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به استخر نمیزند. نصب شوند. این دو نوع استخر با توجه به مزایا و معایب خود، برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. از طرف دیگر باید خاطر نشان کرد که فقط آجرها می توانند در ساخت دیواره استخرها مورد استفاده قرار گیرند و به هیچ عنوان نمیتوان در کفسازی استخر از آجر استفاده نمود . برای ساخت استخر های آماده، طی کردن مراحل بسیار زیادی مانند آرماتور بندی، آجر کشی، بتن ریزی، درزگیری، کاشی کاری و …

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن