اپل دیده بان سری 6 ممکن است دیدن هر نمایش ارتقاء

هنگامی که اپل راه اندازی سازمان دیده بان اپل سری 4 معرفی کردند کمی طراحی مجدد با یک صفحه نمایش بزرگتر است که آ

توسط POSHTIBANNEWS در 11 خرداد 1399

هنگامی که اپل راه اندازی سازمان دیده بان اپل سری 4 معرفی کردند کمی طراحی مجدد با یک صفحه نمایش بزرگتر است که آنها همچنان به استفاده از در سری 5. اگر شما امیدوار بودند که سری 6 را در مورد یک طراحی جدید شما ممکن است نا امید شود چرا که با توجه به یک توییت @L0vetodream که ممکن است اتفاق می افتد.

تبلیغات

دلیل این است که اپل می تواند همچنان با استفاده از همان صفحه نمایش برای سری 6 به عنوان آن را با پیشینیان خود نشان می دهد که ارتقاء ما دیدن خواهد عمدتا داخلی است. شده اند وجود دارد شایعات در حالی که ادعا کرده اند که اپل تغییر خواهد کرد به یک میکرو صفحه نمایش LED برای سازمان دیده بان اپل و سری 6 خواهد بود که برای اولین بار در خط به دریافت کنید که ارتقا دهید.

در راه ممکن است تصمیم به ادامه با استفاده از OLED را حس می کند. دلیل این است که یکی از اپل OLED تامین کنندگان JDI به تازگی دریافت کمک مالی از نزدیک به 1 میلیارد دلار در اوایل سال جاری به دنبال اضافی $200 میلیون دلار سرمایه گذاری از یک شرکت است که برخی معتقدند می تواند اپل خود را.

این امر نشان می دهد که اپل کاملا سرمایه گذاری در JDI و محصولات آن مانند OLED خود را نمایش می دهد که می تواند در ادامه به ویژه در سازمان دیده بان اپل در این سال است. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما امیدوارم ما باید جزئیات بیشتر به زودی.

در زمینه اپل >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره ساعت اپل, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن